Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 9 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 90
  1. #1

    Standaard Biergooiers in de zaal

    Twee dagen geleden meegemaakt, ik sta aan de zijkant van het podium te kijken/luisteren naar een vrij gave Foo Fighters coverband.

    De band had 4/5 nummers nonstop gespeeld daarna wil de zanger even een praatje maken met het publiek. Hij is net 10 seconden aan het praten en er wordt alweer "spelen" geroepen en er vliegen twee volle bierglazen nog net een meter van de zanger af.

    Maken jullie dit vaak mee en hoe reageren jullie hierop? Middelvinger terug, persoon belachelijk maken of gewoon negeren?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2003
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    1.362

    Standaard

    Zijn deze personen niet door het aanwezige publiek of de zaaleigenaar aangepakt?
    Ik zou pas verder spelen als deze gekken zijn verwijderd.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 november 2007
    Locatie
    Oost-Noord-Brabant (daar ergens)
    Berichten
    7.810

    Standaard

    Geintje over maken en verder spelen, je hebt er altijd gekken tussen zitten. Als t publiek echt irritant wordt, herhaaldelijk gaat uitfluiten en echt met spul gaat gooien (dus ook raak gooien) zou ik er een keer mee stoppen.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Peter Pan Speedrock deed dat leuk in de Patronaat: "er staat er daar een de hele avond met bier te gooien op de trap, als je nou een echte vent bent kom je hier in de pit staan"

    Die gast is echt drijfnat geworden..

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2003
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    1.362

    Standaard

    Werd er nou met de inhoud van een glas bier gegooid,of een vol glas bier ,inclusief het glas?
    In het eerste geval zou ik gewoon doorspelen.In het tweede geval absoluut niet.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    11.218
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho Bekijk bericht
    Peter Pan Speedrock deed dat leuk in de Patronaat: "er staat er daar een de hele avond met bier te gooien op de trap, als je nou een echte vent bent kom je hier in de pit staan"

    Die gast is echt drijfnat geworden..
    ik kan mij dikke dennis daar inderdaad herrinneren, roepende 'gooi bier naar die witte malloot, die doet het al de hele avond' , en later liep dennis met zijn blote pik over het podium . Oh ja, tho, toen hebben joey handsome en ik je nog even mooi omgegooid in de pit,is het niet? al die knaapjes waren snel verdwenen toen wij 'de boemerang' in actie zette...
    HERRIE.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimmU Bekijk bericht
    ik kan mij dikke dennis daar inderdaad herrinneren, roepende 'gooi bier naar die witte malloot, die doet het al de hele avond' , en later liep dennis met zijn blote pik over het podium . Oh ja, tho, toen hebben joey handsome en ik je nog even mooi omgegooid in de pit,is het niet? al die knaapjes waren snel verdwenen toen wij 'de boemerang' in actie zette...
    haha jullie waren inderdaad wel fanatiek in die pit ja.


    knaapjes? Je bent 3 jaar jonger remember

  8. #8

    Standaard

    Zo'n pit is al belachelijk op zich, je hebt altijd van die mongolen die mensen echt pijn willen doen, te triest.



    En ik zou zo iemand op zijn bek slaan als hij met bier gooit. Ram ik mijn gitaar in zijn gezicht.
    it's better to burn out than to fade away

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soupero Bekijk bericht
    Zo'n pit is al belachelijk op zich, je hebt altijd van die mongolen die mensen echt pijn willen doen, te triest.
    Wat een slap gelul joh. Je snapt het blijkbaar gewoon niet. Dan moet je er ook zeker niet aan mee doen

  10. #10
    Moderator
    Geregistreerd
    30 juli 2010
    Locatie
    Rotterdam-Zuid
    Berichten
    10.444

    Standaard

    Als je toevallig bij Normaal speelt, ben je teleurgesteld als er geen bier gegooid wordt...
    Kom op, zeg, een paar druppeltjes, het doet minder schade aan je spullen dan zweet.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top