Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 mei 2007
    Locatie
    arnhem
    Berichten
    476

    Standaard licence stick van cubase kwijt, wat nu?

    Hoi iedereen,

    Ik ben mijn portomoneetje met op maat gemaakte oorbescherming en cubase licence stickje kwijt,

    voor mijn oordoppen ben ik verzekerd gelukkig (scheelt weer 150 euro)
    maar nu kan ik dus cubase niet meer opstarten.

    is er een manier dat ik gewoon weer cubase (5 essentials) kan draaien?

    Alvast bedankt!

    gr dennis
    Muziek is eigelijk als een schilderij. Bekijk zo eens de playboy van november, die pose is erg origineel, weet veel te vertellen en toch geeft ze niet te veel weg en weet ze t belangrijkste te bewaren voor pagina 34
    www.saneaudio.nl

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    de klantenservice mailen?

  3. #3

    Standaard

    de stick van cubase wordt gezien als de licentie zelf. Het programma is slechts een bijkomstigheid.

    Je hebt dus niet een stick verloren die bij cubase hoort. Je hebt cubase zelf verloren en hebt nog het plastic zakje waar hij in zat (het programma) op je computer.
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Licentie kwijt = nieuwe Cubase kopen. Mag ik vragen waarom je op stap ging met je licentie?

    Ik ken trouwens zelfs studio's waar ze Cubase(/Nuendo) alleen maar gekraakt gebruiken omdat Cubase zo vaak naar de licentie zoekt/kijkt dat heel Cubase er merkbaar trager van wordt

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 mei 2007
    Locatie
    arnhem
    Berichten
    476

    Standaard

    Ik heb altijd zeg maar mijn laptop bij me, en dus cubase, als ik dan in de trein zit dan kan ik bv alvast cubase voorbereiden voor een klus, of ik kan onderweg edditen, etc. dus daarom heb ik altijd mijn stickje bij me,

    Toen ik begon leek mij verstandig om het echte pakket te kopen, omdat ik dacht dat het stabieler, en eigenlijk is het ook wel een beter gevoel dat je iets echt koopt ipv iligaal. MAAR als die hufters echt vinden van stickje kwijt = 150 euro kwijt dan moet ik het echt "illigaal" downloaden helaas. want ik ben blut en kan de daw echt niet missen ivm werk.
    Muziek is eigelijk als een schilderij. Bekijk zo eens de playboy van november, die pose is erg origineel, weet veel te vertellen en toch geeft ze niet te veel weg en weet ze t belangrijkste te bewaren voor pagina 34
    www.saneaudio.nl

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Als de versie netjes geregistreerd is kun je vast via de klantenservice weer een dongle aanschaffen. Gewoon even mailen en/of bellen.
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top