Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 20
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    nabij Antwerpen
    Berichten
    1.461

    Standaard

    Ik beperk mij tot 1 vraag of "nieuwe berichten"-hit per keer dat ik inlog, anders "blokkeert" het spel. Op deze manier kan ik zelfs mijn eigen posts niet meer deftig raadplegen, jammer...

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 april 2006
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gengar Bekijk bericht
    wil me totaal niet mengen in de discussie of het wel of niet technisch mogelijk/ moeilijk zou zijn, ik ben het echter wel helemaal eens met de initiele opmerking.
    Ik wil wel eens denken: ALWEER iemand die met een vraag komt die al 100 keer beantwoord is, zoek eens een keer zelf in het forum, maar als ik dat dan zelf ga doen ben ik het na een keer 1 minuut wachten ook al beu. Zou echt zeer wenselijk zijn om sneller en makkelijker te kunnen zoeken.
    Klopt maarja als je dat niet weet, en je probeert een topic op te zoeken en je moet iedere keer 60 sec wachten dan zou ik ook een nieuw topic aanmaken.

    Maarik heb er geen verstand van. Maar het zou heel fijn zijn als die 60 sec weg konden, scheelt denk ik ook een hoop dubbele topics.
    Ik ben de weg, de waarheid en het leven
    Te koop: Niks
    http://www.myspace.com/opiatesun

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 juni 2010
    Locatie
    Markelo, Overijssel
    Berichten
    283

    Standaard

    kunnen we niet gewoon google inbouwen bij een nieuwe versie van het forum

    pls.pls.pls update het forum met bovenstaande

  4. #14

    Standaard

    Schijnbaar zitten er onder de forumleden lieden die behoorlijk veel kennis hebben v.w.b. dit onderwerp, daar moet je gebruik van maken. Is het niet mogelijk om deze kennis te bundelen en om samen uit te vinden hoe het probleem opgelost kan worden? Misschien kunnen de moderators eens een ( virtuele) bijeenkomst organiseren om met elkaar het probleem v/d traagheid te bespreken cq proberen op te lossen?
    het is jammer als dit topic langzaam verdwijnt met af en toe commentaar zonder dat er wat meegedaan wordt.

  5. #15
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    Het probleem is niet zozeer het gebrek aan kennis bij de moderatoren van het forum alswel de besluitvorminjg van de eigenaar van Gitaarnet. We hebben de wens om deze fnctie uit te schakelen doorgegeven. Meer kunnen wij helaas ook niet doen.

    Dat wil niet zeggen dat tips omtrent dit fenomeen niet hier besproken kunnen worden, eigenaar/admin leest ook mee.

    GOLDMEMBER

  6. #16

    Standaard

    Ik vind ook dat de timer moet worden weg gehaald, of verander het naar 30 seconden in plaats van 60.

  7. #17

    Standaard

    Idem hier, gebruik de zoekfunctie van gitaarnet inmiddels al niet meer, maar gebruik google:

    zoekwoordhier site:gitaarnet.nl/forum

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Locatie
    Venus
    Berichten
    2.169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Capo Bekijk bericht
    Het probleem is niet zozeer het gebrek aan kennis bij de moderatoren van het forum alswel de besluitvorminjg van de eigenaar van Gitaarnet.
    Wie is dat eigenlijk, deze geheimzinnige eigenaar?
    Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    1.452
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door driftkop Bekijk bericht
    Wie is dat eigenlijk, deze geheimzinnige eigenaar?
    Daar ben ik nou ook nieuwsgierig naar!

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 oktober 2010
    Locatie
    af en toe in de 7e hemel... (als ik speel)
    Berichten
    752

    Post

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Capo Bekijk bericht
    Het probleem is niet zozeer het gebrek aan kennis bij de moderatoren van het forum alswel de besluitvorminjg van de eigenaar van Gitaarnet. We hebben de wens om deze fnctie uit te schakelen doorgegeven. Meer kunnen wij helaas ook niet doen.

    Dat wil niet zeggen dat tips omtrent dit fenomeen niet hier besproken kunnen worden, eigenaar/admin leest ook mee.
    Miss is de opticien 'n oplossing ???
    "als je scheten maar flink naar hout stinken.., dan heb je goed geschuurd ! " HP.
    http://picasaweb.google.com/109435607338071709971/HowToBuildMyFirstAcousticGuitar

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top