Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 91
  1. #31

    Standaard

    Ik heb wat clips van Horst Keller toegevoegd. gewoon direct via USB, geen post processing. Mogelijk worden worden er later nog meer toegevoegd.

    http://www.vettaville.nl/page.php?id=144#1117

    groeten

    - Hans

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert v.d. Hanenberg Bekijk bericht
    Ik heb de POD HD500 net binnengekregen. Ga hem morgen even flink ad tand voelen.
    Nog steeds bezig? Ben gewoon benieuwd hoor.

    De demo's van Horst klinken erg goed trouwens. De Fireball, Recto en Brit klinken erg goed.
    De JCM800 vind ik minder, maar vermoed dat het met een andere gitaar al een stuk beter zal gaan klinken.
    De Bassman vind ik 3x niks, maar waarschijnlijk komt dat omdat ik het Bassman soundje sowieso niet zo mooi vind, evenals de Uberschall.

  3. #33

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vettavillenl Bekijk bericht
    Ik heb wat clips van Horst Keller toegevoegd. gewoon direct via USB, geen post processing. Mogelijk worden worden er later nog meer toegevoegd.

    http://www.vettaville.nl/page.php?id=144#1117

    groeten

    - Hans
    Dat klinkt beter. Dat had ik al gepost maar dat is nu weer weg maar dat terzijde.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 augustus 2002
    Locatie
    Borne (OV)
    Berichten
    2.569

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbert v.d. Hanenberg Bekijk bericht
    Ik heb de POD HD500 net binnengekregen. Ga hem morgen even flink ad tand voelen.
    Kun je al een indruk geven Robbert?
    Laatst aangepast door Maiden Michiel : vandaag om 6:66
    Te koop: Kitty Hawk 4x12", Marshall JTM60

  6. #36

    Standaard

    ik heb 'm intussen ook binnengekregen, de HD500. Een uur op gespeeld en ik hoop toch van ganzer harte dat ik een algemene foute instelling maak.

    Via de PC klinkt het goed.
    Via de return van mijn marshalltop en V30 cabinet klinkt het gewoon ...uhh....ruk...
    Ik moet wat fout doen..

    Gibson LPSTRD-> POD HD500 -> return marshall top -> V30 cabinet
    algemene instelling POD: output poweramp, nocabs/mics
    Return marshall 100% wet

    ben behoorlijk geschrokken daar de utuub soundsamples me behoorlijk konden bekoren.

    via mijn opstelling hoor ik een bekende sonische line6 deken over mijn cab heen hangen )o; Maar ik doe vast wat verkeerd.

  7. #37

    Standaard

    o ja, zoals gewend van line6: de presets die er in zitten zijn 3x niks. Begrijp die lui niet, elke patch volgestampt met FX. Bijna iedereen heeft onder 1 clean, onder 2 crunch, onder 3 crunch+ en onder 4 solo. Nix van dit alles terug te vinden.
    Bruikbare JCM800 crunch? Mooie soldano-lead? sprankelend Twin clean? nope

    Geen aan/uit knop. Of ik moet hem nog vinden. Uitzetten is de powerplug er uit trekken. Mijn vroegere tonelab had er zelfs twee....

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pol2711 Bekijk bericht
    ik heb 'm intussen ook binnengekregen, de HD500. Een uur op gespeeld en ik hoop toch van ganzer harte dat ik een algemene foute instelling maak.

    Via de PC klinkt het goed.
    Via de return van mijn marshalltop en V30 cabinet klinkt het gewoon ...uhh....ruk...
    Ik moet wat fout doen..

    Gibson LPSTRD-> POD HD500 -> return marshall top -> V30 cabinet
    algemene instelling POD: output poweramp, nocabs/mics
    Return marshall 100% wet

    ben behoorlijk geschrokken daar de utuub soundsamples me behoorlijk konden bekoren.

    via mijn opstelling hoor ik een bekende sonische line6 deken over mijn cab heen hangen )o; Maar ik doe vast wat verkeerd.
    Klinkt alsof je een speakersim aan hebt staan.

  9. #39

    Standaard

    cabs off. Die staan uit.

    Over de koptelefoon krijg ik er inmiddels aardig wat goeds uit.
    sneller mijn holy grail gevonden dan bij mijn pod x3.
    Het zit er dus wel in... (o;

    Nu nog live....

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Wat mij toch tegen zou houden qua aanschaf is het feit dat er op dit moment geen basversterkermodellen in zitten. Ze herhalen de truc van 11 jaar geleden: eerst 16 modellen, wedden dat er binnen een anderhalf jaar een versie 2.0 is met 32 modellen, misschien dat ze daar deze keer meteen wat basversterkers in kunnen pleuren.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top