Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 33
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2002
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Keej ik heb een soort lijstje waarop ik bij houd welke bassen/merken ik eens wil testen omdat ik nieuwsgierig ben/ erover heb gehoord.

    Sadowsky- waar is al die fuzz om?
    Me leraar heeft er 1 dus gaan we eens vragen of kay die eens in zijn handjes mag houden??

    Lakland- lijkt me eens leuk, al koop ik er nooit 1..vind ze wat standaard enzo

    Modulus- graphite halsen?? Die moet ik eens checken, schijnt echt een vet iets te zijn, zeker voor slappers

    van der End, nederlandse bouwer, schijnt goed te zijn, ook eens checken en mischien ooit eens een opdracht geven om te bouwen!!!

    Toplijn peavey


    goh dan eindig ik een beetje, heb verder wel alles een gezien/ bespeeld...iemand anders, ik vergeet er zeker een hoop, maar sommige intresseerden me gewoonweg niet zo veel

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2002
    Locatie
    België
    Berichten
    647

    Standaard

    ach, ik heb nog op bijna geen andere bassen gespeelt als de mijne...
    Het maakt mij ook niet echt uit vind ik.
    Ik ben gewoon niet zo een persoon die winkels afloopt om alle bassen te testen.
    Ik ben op dit moment zeer tevreden met mijn Fender, en tegen al mijn verwachtingen in zit ik niet meer uren te surfen op het net naar vanalle bassen, dus ik ben verlost van mijn gas, en heb op dit moment niet de behoefte om andere bassen te testen...

  3. #3

    Standaard

    mijn leraar heb een van der end echt bruut speelt ok erg lekker

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2003
    Berichten
    1.312

    Standaard

    een status graphite!
    zien er erug koel uit...
    nu nog kijken of ze ook klinken :grin:
    ennuh,
    me leraar speelt op een piet visser..die is wel koel,
    maar zn oude visser die hij **met spijt* heeft verkocht... waar ik veel over gehoord heb en foto's van heb gezien..
    WONDERBAS.. ach.. daar zou ik ook weleens op willen spelen :smile:
    marja.. daar is er maar 1 van gemaakt, dus of je die ooit terug vind :sad:
    :smile:

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 maart 2003
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    335

    Standaard

    Iig een MusicMan Sterling. Hoewel ik de sound kon waarderen vond ik de Stingray te lomp van hals, de Sterling lijkt mij dan ook perfect.
    Verder weet ik het niet zo eigenlijk...
    Ja, misschien een Novax met zo'n fanned fretboard, vraag me af hoe dat speelt. Zag een keer een in Londen in de Bass Centre staan, niet op gespeeld toen... stom.
    En tja eigenlijk wil ik nog steeds een 6-string hebben, dus daar zou ik wel een hoop van willen proberen. Als eerste uiteraard de Ibanez SR3006, maar als de bridge spacing toch te oncomfortabel (dus klein) blijkt voor slap dan gaan we verder zoeken en vooral alle opties overwegen.
    Een andere Ibanez 6-string? Een top-end Yamaha? Een Warwick? Anything goes...

    EZ

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 september 2002
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    12.302

    Standaard

    RIC 4001/4003

  7. #7

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2002
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    2.429

    Standaard

    [quote]
    Op 2003-05-03 22:44, schreef Easy Rider:
    Iig een MusicMan Sterling. Hoewel ik de sound kon waarderen vond ik de Stingray te lomp van hals, de Sterling lijkt mij dan ook perfect.


    Grappig las net op Talkbass dat ze de neck met een louisville slugger vergeleken (een honkbalknuppel voor de leken)
    toch en ik heb het al eens gezegt, denk ik dat die vette tone een beetje uit de massieve neck komt, maar ik wil de Sterling nog eens naast een SR proberen, dat had ik toen niet gedaan.


    Trouwens wij Nederlanders zijn zo fucking nuchter, we zijn allemaal happy met onze gear. Amerikanen daarintegen kunnen niets ander over praten dan upgraden, nieuwe merken en modellen en maar lekker gassen. Mis ik hier een beetje....:sad:

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2003
    Berichten
    1.312

    Standaard

    allemaal heel leuk dat upgraden..kzou nix lievers doen,
    maar ik heb het geld neit :'( $$$ bling bling
    en tja..wat lul ik dan nog,
    dan spaar ik liever door voor een vette nieuwe gitaar ofzo :smile:

    btw... zijn die btb's 6 string niet breder gespaced???
    t ziet er wel zow uit..
    en idd.. bij me sr 5 sring, die neck was bijna net zo dun als me oude 4 string..
    wel wennen, en vooral bij slap opletten :grin:
    daarom hangt me bas nu ook was hoger :smile:

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2002
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Hmm ga toch weer ens een tripje naar Paul maken, en ook nog weer eens naar MP, wat een geile zaken zijn dat toch...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top