Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juni 2008
    Locatie
    Uden en Hengelo
    Berichten
    216

    Standaard mijn lopende projecten

    Ik heb wel eens vaker foto's gepost van zelfbouw projecten maar k krijg het nooit voor elkaar om een volledig 'volg dit bouwproces' topic te maken.
    ik vergeet vaak m'n camera mee te nemen naar m'n werkplaats en dat soort geintjes dus als 'goedmakertje' hier wat foto's van m'n afgeronde Telecaster project, m'n nog lopende Les paul project en m'n stratocaster die ook nog niet af is:

    De lespaul is af op de elektronica na. De body is zelf vervaardigd en de nek heb ik gejat van een oude lespaul imitatie. De potmeters, en 3way switch moeten nog geplaatst en gesoldeers worden.


    Telecaster:
    een copy van de Fender telecaster custom. De body is zelf gebouwd en de nek is van een oude squier
    Door een flinke screw up tijdens het spuiten van de body besloten om hem dan ook maar gelijk helemaal te relicen.




    Stratocaster:
    Een copy van de fender strat. De body heb ik zelf gebouwd en de nek is van Allparts. ik heb de slagplaat en jack cap even vastgeschroefd voor de foto maar alles moet nog gesoldeerd worden.
    en ik wacht nog op de lockingtuners
    De body heb ik laten spuiten bij een auto schade herstel bedrijf.

    Laatst gewijzigd door !!!!dennis!!!!; 12 augustus 2010 om 11:18
    Gear:
    Fender 50's Telecaster, Fender Strat, London city telecaster, Lawsuit strat, les paul zelfbouw project,telecaster project, etc , Laney TFX-3, GT-8, Line-6 M9

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.967

    Standaard

    Vette finish op die les paul!
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juni 2008
    Locatie
    Uden en Hengelo
    Berichten
    216

    Standaard

    heey dankje

    k heb em wel eens vaker gebruikt voor een andere lespaul model die ik ooit gebouwd heb, zie deze link: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=131227
    Gear:
    Fender 50's Telecaster, Fender Strat, London city telecaster, Lawsuit strat, les paul zelfbouw project,telecaster project, etc , Laney TFX-3, GT-8, Line-6 M9

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.967

    Standaard

    Nu je het zegt ja! dat topic herken ik wel. Ik vind het echt knap dat die houtnerf zo realistisch word.
    De les paul in dit topic deed me beetje denken aan het idee wat door macwilliams is besproken met die kalk in zijn telecaster topic.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top