Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2005
    Locatie
    A, A
    Berichten
    1.733

    Standaard

    Ik steun het sowieso! Thirteenth Step is echt te gek! Eén van de beste albums uit mijn verzameling iig!
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stratestic Bekijk bericht
    Hoewel Tool natuurlijk niet nu ook weer niet de meest productieve band van allen is.
    Trouwens wel een van de beste... begreep dat daar ook een nieuwe cd van aan zit te komen.
    Klopt, ze zijn ook bezig met het schrijfproces en komt als het goed is in 2011 een nieuw album. Wat volkomen volgens Tool begrippen is, om de vijf jaar een nieuwe cd.

    Daarnaast ben ik ook heel benieuwd naar nieuwe werk van APC, de cd's die ze tot nu toe hebben afgeleverd zijn stuk voor stuk geniaal.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Vette band!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.490

    Standaard

    I hear you!
    'clever got me this far, then tricked got me in..'

    overigens ook het sessiewerk is bizar! wat denk je van de soundtracks voor underworld en 'passive' uit constantine.. KIPPENVEL!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman Bekijk bericht
    Ik steun het sowieso! Thirteenth Step is echt te gek! Eén van de beste albums uit mijn verzameling iig!

  5. #15

    Standaard

    Ik meen nochtans dat Maynard ooit zei dat hij nooit meer iets met APC ging doen? Maarja, hij mag zeggen wat hij wil! Als het met Maynard is ben ik zeer excited!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    7.958

    Standaard

    Meen je dat ja? Waar heb je dat dan gelezen?

    http://www.spin.com/articles/perfect...form-fall-tour

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.490

    Standaard

    Als ik het zo lees doen PAZ en TROY niet mee.. dat is jammer.. PAZ is een sexy rockchick die errug lekker kan bassen (en het toont gewoon cool.. zo'n lekker ding met lange benen onder zo'n schoolrokje met zo'n veel te grote bas.. (sorry.. ik droomde even weg...) en Troy is a fucking genius! Hij is de man die je moet hebben voor die partijen!! Die gozer die gaat bassen zegt me niet zo heel veel.. En Tim Alexander op drums?.. dat zou feest zijn!! (hoewel ik misschien stiekem toch liever een Josh Freese zie) Ik lees dat James Iha de gitaarpartijen doet.. vind ik weer minder... Ik heb toendertijd het concert in de melkweg gezien met James iha op gitaar.. Bij de Pumpkins was het echt waanzinnig, maar de spacey partijen die howerdell in gedachten had.. (en die van Leeuwen zo bizar vet speelde) kwamen niet echt uit de verf.. hij stond veel te rommelen dat optreden.. but then again.. some nights are better than others.. hoe dan ook.. als ze komen... IK GA!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+ Bekijk bericht
    Meen je dat ja? Waar heb je dat dan gelezen?

    http://www.spin.com/articles/perfect...form-fall-tour
    Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top