Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 14 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 135
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 oktober 2007
    Locatie
    Katlijk
    Berichten
    4.088

    Standaard

    Het was juist een solo-actie als het goed heb gelezen. Een bijzonder destructieve actie ook.
    Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    belachelijke actie natuurlijk, ik hoef dat bij mijn geluidsman niet te doen, want die vent is net zo groot dan ik maar 3x zo breed, dus dan beland ik in het ziekenhuis denk ik....
    jammer dat molukkers worden aangehaald natuurlijk, maar dit heb ik nog nooit gehoord of meegemaakt.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    7.314

    Standaard

    Echt bizar om te lezen!!!

    Alleen, met alle respect en zonder te discrimineren.. maar ook ik heb hele rare ervaringen met Molukkers. Ik zeg hiermee niet dat ze allemaal kommer en kwel zijn alleen denk ik wel een 2e keer na om met een Molukker in zee te gaan.. eigenlijk wil ik ze ver bij me vandaan houden.. Net als Indo's overigens, op een of andere manier vinden die zichzelf heel wat en denken ze stuk voor stuk dat ze de grootste muzikant zijn.. Hiermee zeg ik niet dat ik de beste ben.
    Toooooooooooooooone!!!

  4. #14

    Standaard

    Molukkers zijn over het algemeen wel goed geïntegreerd hoor. Jammer, want nu worden eigenlijk alle Molukkers aangezien voor geweldadig terwijl dat niet zo is. Ik vind het wel een waardeloze actie van die man. Als die geluidsman werkelijk zo slecht is neem je toch gewoon zijn werk over lijkt me?? Iemand het ziekenhuis is wel heel laag voor een volwassene.

  5. #15
    Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    22.707

    Standaard

    Hier verder niet over molukkers, indo's of welke bevolkingsgroep met wat voor toegedichte eigenschappen dan ook posten. Dit lijkt me niet het onderwerp en ook niet het subforum voor dat soort discussies.
    Vragen => PM.
    Alpha Robot ... Brass Happy Punk Rock.
    https://alpha-robot.nl

    thought 14: “Poor octopus — eight arms, but no hands. F— you, God!” (Matt Spencer)

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    7.314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LesPaul1612 Bekijk bericht
    Ik vind het wel een waardeloze actie van die man. Als die geluidsman werkelijk zo slecht is neem je toch gewoon zijn werk over lijkt me?? Iemand het ziekenhuis is wel heel laag voor een volwassene.
    Als je een geluidsman aan gaat spreken om zijn prestaties moet je mischien eerst even naar jezelf kijken, waarom speel ik nog steeds in dit kleine kroegje, waarom is het geluid zo? juist ja, je bent nog niks dus ga dan niet lopen klagen omdat jij als "muzikant" niet kunt wennen aan "ander" geluid, iets wat je niet kunt voorkomen in andere ruimtes en ander geluidspersoneel met ander apparatuur... roeien met de riemen die je hebt, pas als je dat kunt mag je jezelf een muzikant noemen.

    En oja, als je geen rider afgeeft dan heb je sowieso geen recht van spreken..
    Laatst gewijzigd door lindstrom; 2 augustus 2010 om 11:47
    Toooooooooooooooone!!!

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Ongeacht kleur of niveau van de geluidsman....wanneer je iemand een gat in z'n kop slaat en daarna op het gemakje je spullen opruimt en verdergaat waar je mee bezig was, en het slachtoffer gewoon laat liggen tot de ambulance komt, ben je OF Chuck Norris, OF een enorme zakkenwasser.....
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    7.314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_o Bekijk bericht
    ben je OF Chuck Norris, OF een enorme zakkenwasser.....
    Laat Chuck Norris nou een enorme zakkenwasser zijn

    maar inderdaad, je bent gewoon een enorme lul als je je zo gedraagd!
    Toooooooooooooooone!!!

  9. #19
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.706

    Standaard

    Geluidsmannen: ik woon in Bovenkarspel en dat ligt hemelsbreed een kilometer of acht van Andijk, waar afgelopen zaterdag een 'concert' was in de buitenlucht.

    En om half twee 's nachts hield die geluidsman mij nog steeds wakker, dan krijg je ook verkeerde neigingen.

    Sorry for off topic.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    7.314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Geluidsmannen: ik woon in Bovenkarspel en dat ligt hemelsbreed een kilometer of acht van Andijk, waar afgelopen zaterdag een 'concert' was in de buitenlucht.

    En om half twee 's nachts hield die geluidsman mij nog steeds wakker, dan krijg je ook verkeerde neigingen.
    Je kunt natuurlijk ook boos worden op die grote man daarboven die de wind in jouw richting stuurde
    Toooooooooooooooone!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top