Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11

    Standaard

    Nie bepaald indrukwekkend:

    D&R 4000 series 36 kanaals inline
    Mindprint EN-Voice Tube pre-amp
    ART MPA Gold Tube pre-amp
    Bluetube Tube pre-amp

  2. #12
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.729

    Standaard

    Studio Lobbes heb je het over, die verhuurt bergen apparatuur voor next to nothing en zit ergens in een weiland in het hoge noorden.

    Klank studio is van ene Gertjan als ik het me goed herinner, een hardstikke goede vent die ook stage manager was van de Heideroosjes en volgens mij heeft/had hij ook goede apparatuur.

    Maar staar je niet blind op mooie spullen want sommige engineers maken een betere opname met een cassettedeck dan anderen met ProTools HD8.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  3. #13
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.729

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guhlenn Bekijk bericht
    Nie bepaald indrukwekkend:

    D&R 4000 series 36 kanaals inline
    Mindprint EN-Voice Tube pre-amp
    ART MPA Gold Tube pre-amp
    Bluetube Tube pre-amp
    Moet je ook de rest van zijn lijstje bekijken, Mac G5 met ProTools HD8. Lexicon PCM91 en ik weet dat hij mooie buizenmicrofoons heeft.

    Uurprijs 39 euro inclusief BTW.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  4. #14

    Standaard

    Nou ja het laatste waar ik op let is het merk computer Han. . Protools kan me ook gestolen worden. Aangezien de topic starter het over de outboard appartuur had die die belangrijk vond: op een goede mengtafel en galm na zo goed als niks dus...

    Ik bedoel idd Lobbes. Heeft echt mooie apparatuur voor weinig te huur.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 juli 2010
    Locatie
    Stein, Limburg
    Berichten
    1.990

    Standaard

    Hey,,

    Mijn vader heeft een (hele)goede opnamestudio voor Jazz en Klassiek.
    Dit is de site
    Mijn vader heeft goede spullen, wat weet ik zo niet, maar het staat op zijn site
    We hebben ook bekende klanten zoals een van de zangeressen van andre rieu, Carla Maffioletti, Martin, de meneer die nu met holland's got talent meedoet, Lillian Boutté en nog veel meer!

    Hier nog een citaat van Lillian Boutté over de studio:
    "One of the finest studio's i've ever worked"


    Voor meer info, lees die site maar

    Grtz. From Ijselrobo 07
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

  6. #16

    Standaard

    Wederom bedankt voor de input!

    Ik ken Henk, dus Lobbes is een bekende partij. Echter, ik moet wel ook alle faciliteiten hebben: opname-ruimtes, bekabeling, recording, hele shit... dus om nu compleet alles te gaan huren voor een weekend vind ik een beetje veel van het goede. Wellicht wel interessant wat extra's in gedachten te houden. Heb zelf recentelijk mijn VoxBox verkocht met de afspraak dat ik die nog eens mocht lenen als dat nodig was .... dus die is al geregeld.

    Outboard an sich is niet waar het me om draait, het gaat me qua apparatuur vooral om: mics, pre-amps en converters. Mixen doe ik zelf thuis in ProTools.

    Engineering is ook niet zo'n probleem omdat ik het meeste toch zelf doe. Echter, mijn ervaring is wel dat het samenwerken met goede mensen van de studio het resultaat weer net effe wat beter maakt, niet per se omdat de een het beter weet dan de ander, maar door dialoog en open minded samenwerking haal je toch het beste uit elkaar en dat werkt erg prettig.

    Die Studio A ga ik ook eens checken, wel erg goed in de buurt... houden we weer wat budget over voor Lobbes-inhuur ... Wel duidelijk een stapje lager dan de eerdere AoT suggestie in Lommel.

    Wederom bedankt! Keep them comin'!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top