Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 45 van 45

Discussie: gitaar liedjes

  1. #41

    Standaard

    oke daar ben ik dan ook weer een tijdje mee bezig
    maar ik speel niet alleen hardrock hoor
    die akkoorden hebk eigelijk meer nodig voor reggae en 60s rock waar ik me nu ook een beetje in probeer te verdiepen

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juli 2010
    Locatie
    Geleen
    Berichten
    1.888

    Standaard

    Dan heb je ze zeker nodig ja, in de reggae!
    *Bob Marley opzetten doet*

  3. #43

    Standaard

    hehe
    heb toch een paar liedjes van bob marley gevonden zonder barres, maarja het is gwn erg frustrerend als ergens net 1 barre ofzo in zit dat ik hem niet kan spelen ( of iniedergeval niet zoals hij echt hoort )

  4. #44

    Standaard

    Ik had dat ook eens, maar toen had ik gewoon doorgebeten en die F geleerd.
    '08 Taylor 'Alison' 110ce | '03 Tanglewood 'Lizzie' TBF Sap STO | '10Kentucky KM-550 mandoline | '07 Taylor SolidBody Classic

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 juli 2010
    Locatie
    Geleen
    Berichten
    1.888

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sleight Bekijk bericht
    hehe
    heb toch een paar liedjes van bob marley gevonden zonder barres, maarja het is gwn erg frustrerend als ergens net 1 barre ofzo in zit dat ik hem niet kan spelen ( of iniedergeval niet zoals hij echt hoort )
    Yeps en daar is maar 1 oplossing voor
    Je bent gewoon bezig een nieuwe taal te leren, de akkoorden zijn je letters. Maar het is ook gewoon fijn om ze dadelijk te kunnen hoor. Als je barree kunt pakken dan bewijs je daarmee dat je al flink wat kracht in de handen en vingers hebt. Maargoed, gewoon rustig aan doen. Je hoeft ze niet morgen al perfect te kennen. Ik kom na 20 jaar nog regelmatig een akkoord tegen waarvan ik denk.... shit :') Redemption Song is volgens mij trouwens zonder barree en een heel mooi nummer om te spelen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top