Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Amp ! oefenruimte aangeboden in Groningen

    Mijn band is gestopt maar vanwege contracten loopt de huur van de persoonlijke oefenruimte door tot de zomer van 2011. De drummer en ik delen de huur maar de ruimte is niet in gebruik. Zowel de drummer als ik oefenen met nieuwe bands ergens anders.

    Als er een muzikant, band of drummer is die voor 150 euro per maand een eigen ruimte zoekt graag een pm voor een afspraak. Na juli 2011 is de ruimte ook over te nemen als hoofdhuurder met een wit contract - de huur is dan 269 euro. De ruimte moet plaats maken voor woningen maar dat kan nog zeker 5 jaar duren.

    De ruimte is 6 bij 4 meter en heeft centrale verwarming met een thermostaatknop (vrij uniek voor een oefenhok). Er is ook een WC en koud stromend water. Oefenen kan op vol volume. De oefenruimte is dag en nacht beschikbaar en in overleg is er ook extra opslag mogelijk zoals een drumpodium en cases.

    Het oefenhok ligt in een loods van 45 meter. De hoofdingang is groot genoeg om met een bus naar binnen te rijden.
    De oefenruimte is vlak bij de Pop Dijkema weg. PM als je interesse hebt.

    gr harrie beton
    Vriendelijke groet,

  2. #2

    Standaard

    Hallo! Ik wil heel graag contact met je. Ik zit in een band welke dringend een ruimte nodig heeft. Als deze ruimte nog beschikbaar is (hoe klein de kans ook is...) zou je dan contact met we willen opnemen?

    Je kan mailen naar: machiel @ Paradox-machine .com

  3. #3

    Standaard

    Hallo Harrie, ik speel ook in een band en ben op zoek naar een opslag & oefenruimte.
    Mijn email: erikhaakster (AT) hotmail (DOT) com

  4. #4
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    Deze kan op slot
    Vriendelijke groet,

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top