Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 14 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 140

Discussie: Ceriatone 18W TMB

  1. #101

    Standaard

    Neen kan niet dicht !
    Dat de versterker op 2dehands staat is goed gezien Hoor hem énorm graag, en bouw ook graag. Als ze de deur zou kunnen uitgaan, is het goed, en bouw ik dezelfde of misschien een andere opnieuw. Als ze blijft, ook heel goed, zie het niet verkeerd

    Nog niet gemeten aan de versterker, het is nu erg druk ivm werk.
    Het EF86 kanaal eens geprobeerd met een strat, ja dat blijft wel veel lange clean. Misschien ligt het wel aan de filtertrons, het valt duidelijk meer op dan op een transistoramp.

    Interessant topic verder! Zou ook nog eens een soundclip willen plaatsen, maar heb helaas geen goede mic.
    Laatst gewijzigd door driesp; 19 juli 2010 om 19:19

  2. #102

    Standaard

    Hallo !

    Weer een update, heb een case gemaakt voor de amp. Ben echt niet goed met hout, maar heb m'n best gedaan. Hij is uiteraard nog niet klaar.. maar je hebt al een idee. Aan een scoopje ben ik nog niet geraakt, zal ik binnenkort proberen te doen als ik 'n gaatje vind.

    Pictures !




  3. #103

    Standaard

    Hallo,

    Heb een scoop kunnen bemachtigen. Kan iemand me zeggen waar ik het beste begin met controleren? Met scoops heb ik een klein beetje ervaring, maar niet op amps, laat staan op buizenamps. Verder heb ik ook een beetje doorgewerkt aan de case, ze is niet de mooiste die er bestaat, maar hout is niet m'n ding, en vind het anders nog mooi gelukt voor de eerste case. Er moet nog bekleding over komen, en gouden piping etc.






  4. #104
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    4.849

    Standaard

    Voordat je de scope uitfikt..... wat is de maximale spanning op de ingang? En gebruik je 1:1 of 1:10 probes?
    Nico


  5. #105

    Standaard

    Ja, ga nou niet direct meten op de hoogspanning. Hij kan max 400V hebben, en 'k heb een 1:10 probe erbij.

  6. #106

    Standaard

    Ik vind het er behoorlijk aardig uitzien. Zeker als je de tolex goed aanbrengt. Dit is echter een hel en behoorlijk lastig.

  7. #107

    Standaard

    Ik vind 'm net genoeg om te lakken.

    Ik overweeg ook een scoop aan te schaffen, heb er alleen geen verstand van. Wat houdt bijvoorbeeld 1:10 in bij een probe? Volgens mij is een toongenerator nog duurder dan een scoop, is er misschien een goedkope met ingebouwde toongenerator?
    Laatst gewijzigd door tommus42; 24 juli 2010 om 20:33

  8. #108

    Standaard

    Denk zelfs dat ik 'm een tijdje zo hou
    de afwerking is natuurlijk niet top, en van dat tolexen kan ik ook ( nog ) niet veel, maar vind hem wel wat hebben zo.

  9. #109

    Standaard

    Ik bedoelde dekkende lak

  10. #110

    Standaard

    hmm, dat zal denk ik niet zo mooi uitvallen. Vind het wel nog rock 'n roll zo

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top