Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 22
  1. #1

    Standaard Het grote "AC/DC-COVER" topic

    Ik nodig jullie allemaal uit om mee te doen aan het grote "AC/DC-cover" topic.

    Wat te doen, is heel eenvoudig...

    Probeer de sound van Angus te pakken te krijgen, en cover hiermee een heel nummer. (met solo, mag geïmproviseerd zijn)

    Daarna post je dit maar in dit topic.

    Je wint hier niets mee, maar wat je er wel mee verdient is eeuwige roem van alle leden...

    Alvast Bedankt

  2. #2

    Standaard

    Hmm,
    Heb je zelf al een SG, Goof? Of een Gretsch Duo Jet?
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

  3. #3

    Standaard

    heb zelf een SG

  4. #4

    Standaard

    Zet 'm bij je gear dan.

    Ik ga vast niet mee doen. Ben al decennia acdc-fan. Laatst hadden ze een 'world-wide' contest om Shoot to Thrill te coveren. Maar vanuit NL kon je niet meedoen vanwege rechten en geld. Ik geloof het wel; ook wat betreft die eeuwige roem hier
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

  5. #5

    Standaard

    Dat was van Justin Guitar. Kon die gast voor de rest ook niks aan doen. Het lag gewoon aan Sony die moeilijk lag te doen.

    Hij heeft heeft nog live Skype lessen uitgedeeld aan mensen uit landen die de SG niet konden winnen.

  6. #6

    Standaard

    volgens mij is er een apart subforum voor zulke topics, vind het niet in electrische gitaren thuishoren.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2007
    Locatie
    boortmeerbeek (belgium)
    Berichten
    2.146

    Standaard

    Volgens mij is dit topic helemaal verkeerd gepost, en hoort dit in het riffcontest subforum...

    Verder: succes!

  8. #8

    Standaard

    Tja dat geluid is niet moeilijk. Oude marshalls ( JMP50 plexi voor Back in black, JTM45 voor Ballbreaker etc. en een boel SPLX 1959 Superleads live). Met een marshall uit de vintage series geraak je al een hele boel ver. Met andere dingen ga je dat geluid alleen maar benaderen, terwijl het nog op niet veel trekt.

    Als je echt van dat geluid houdt, ja dan moet je maar sparen voor zo'n versterker. Een gitaar van 40 jaar oud heeft veel minder invloed.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2007
    Locatie
    boortmeerbeek (belgium)
    Berichten
    2.146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door driesp Bekijk bericht
    Tja dat geluid is niet moeilijk. Oude marshalls ( JMP50 plexi voor Back in black, JTM45 voor Ballbreaker etc. en een boel SPLX 1959 Superleads live). Met een marshall uit de vintage series geraak je al een hele boel ver. Met andere dingen ga je dat geluid alleen maar benaderen, terwijl het nog op niet veel trekt.

    Als je echt van dat geluid houdt, ja dan moet je maar sparen voor zo'n versterker. Een gitaar van 40 jaar oud heeft veel minder invloed.
    Hij heeft reeds een slp...

  10. #10
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Inderdaad verkeerd geplaatst. Ik verplaats 'm ff.
    Gezocht: Ibanez DE7

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top