Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard Moet dit toch even kwijt (vox ac 30c2)

    Speel al jaren op Vox, heb een hele verzameling, van oude Venues tot de ac 30 cc2.

    Heb eergisteren de Vox ac 30 c2 (2010 model) aangeschaft, en man, wat een bak! De classic greenbacks zijn zowie zo al een enorme vooruitgang, tevens is het ding gebouwd als een tank, en, voor mij heel belangrijk, je hoeft het ding niet compleet te demonteren om bij de buizen te kunnen, enkel het achterplaatje er af schroeven et voila, alles onder hand bereik.

    Over de klank kan ik simpel zijn, plug and play and enjoy, klassieke klank, enkel een dot meer gain! Dat gaf mij wel een probleem aangezien ik altijd via een Greg Fryer Touring treble booster speel, met de gain op 10 en rammelen maar, dat lukt dus niet met de C2, je zult een stukkie terug moeten gaan op de gain, anders krijg je er enkel squeeks en andere herrie uit, meteen de eerste keer dat ik de gain terug draai op een Vox. Maar, voor de rest een absolute aanrader!

    Mijn CC2 hou ik maar als backup, als inruil zijn die niks meer waard (200 / 250 euri's) ongelofelijk, gezien de mogelijkheden van het ding...

    En weer een happy gitarist erbij!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 maart 2003
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    6.987

    Standaard

    Coole bak! dat zijn toch die nieuwe solid state rectifier ac30s? ik speel sinds kort weer veel op mn ac30 brian may, klinkt ook erg lekker met een treble booster
    "Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."

  3. #3

    Standaard

    dat zijn toch die nieuwe solid state rectifier ac30s?
    Yup,

    Heb ook naar de BM versie staan kijken, bloedmooi ding, maar niet veelzijdig genoeg voor mij, staat er 1 met flinke korting bij Feedback in Eindhoven (hint..).

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 maart 2003
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    6.987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KvD Bekijk bericht
    Yup,

    Heb ook naar de BM versie staan kijken, bloedmooi ding, maar niet veelzijdig genoeg voor mij, staat er 1 met flinke korting bij Feedback in Eindhoven (hint..).
    Oke thanks voor de tip!
    "Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 maart 2003
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    6.987

    Standaard

    1999 is niet heel goedkoop hoor, was de gangbare prijs....
    "Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top