Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 58 van 58

Discussie: "Gevorderd"

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    so hey, is dat ff "out of tune"!!!! had ie niet ff een andere gitaar kunnen pakken?
    sjongejonge....

    groeten Pasqual.
    En dan nu jou youtube video posten, laat zien dat je beter kan spelen dan Van Halen.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Eddy van Halen is een notenpoeper.



    Ja, jij bent zeker te lui om Nederlands te leren, niet?
    POST jou youtube video, laat zien dat je beter kan spelen dan Van Halen.

    POEP JOU NOTEN!

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Moet je per se beter zijn dan iemand om kritiek te mogen hebben, of om een mening te mogen hebben?

  4. #54

    Standaard

    Eddie van Halen vind ik geweldig. Misschien live niet altijd, maar iedereen heeft wel eens een mindere dag. Ik heb hem begin jaren '80 op Pinkpop gezien en dat was verpletterend.

    Over gevorderd: onderhand vind ik iedereen die de moeite neemt om gedurende de week tussen de repetities de afgesproken nummers in te studeren gevorderd. Story of my life is een beetje dat ik blijkbaar de enige ben die dat ervoor over heeft (binnen mijn ervaring); en daarom zal ook mijn soloproject het enige zijn dat mij daadwerkelijk geld en plezier oplevert.

    Ik ben het nu definitief zat om te spelen met mensen die zeggen het voor hun plezier te doen en repetities kennelijk bezoeken om liedjes in te studeren terwijl ze dat naar mijn mening vantevoren hadden moeten doen. Ik zing en speel mijn dingen met volle overgave; vind het echt niet meer te doen om dat keer op keer te herhalen (en dan heb ik het over vele tientallen tot honderden keren) omdat anderen hun huiswerk niet hebben gedaan. Ik ken alle partijen: drum, bas, slaggitaar, sologitaar, zang, bijzang, eventuele toetsen, wat dan ook; ik schrijf ze voor iedereen uit etc.

    Nu niet meer dus. Als er iemand ook eens bereid is dat te doen, noem ik hem of haar gevorderd.
    Tot dan doe ik het lekker zelf; dan weet ik tenminste dat het goed gebeurt.

    Frustratiemodus uit

    EDIT:
    Toevoeging: 'en plezier' in de tweede alinea.
    Laatst gewijzigd door aaronstonebeat; 3 juli 2010 om 02:20
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Music

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door william251082 Bekijk bericht
    En dan nu jou youtube video posten, laat zien dat je beter kan spelen dan Van Halen.
    ik ga niet beweren dat ik beter speel dan Eddie hoor, beledigde majesteit, maar als jij NIET hoort dat Eddie hier enorm vals speelt, dan is er iets ernstig mis met je oren. ook Eddie zal wel eens een mindere dag hebben. zijn gitaar was kennelijk anders gestemd als de rest van de band

    verder wens ik je veel succes met het verdedigen van Eddies gitaarspel...

    zo, ga ik nu ff verder met notenpoepen, oké?

    groeten Pasqual.

  6. #56
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    3.329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Ik keek gister een docu over Pearl Jam en één van de bandleden zei juist dat het het beste werkt als je in een band zit met goede vrienden...
    Ze zijn vast heel goed bevriend geraakt door de jaren heen, maar die band is wel een beetje door de platenmaatschappij in elk kaar gezet he? "Introduced by a mutual friend" - VAN DE PLATENMAATSCHAPPIJ Verder alle respect voor die band hoor, maar de PR-machine werkt goed.

  7. #57
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Zowel Eddie van Halen als al dan niet arrogante Balkanpop interesseert me geen hol, is het heel erg als ik on topic verder ga?

    Gevorderd betekent voor mij de combinatie van gitarist en bandlid. Je meot dat vooral niet puur in speeltechniek zien. De combinatie is zonder meer het prettigst. Ik ken prima technische gitaristen die zelf nog geen versterker hebben en alleen een ontstemmende gitaar, ik ken prima technische gitaristen die een verschrikkelijke live sound hebben door slechte apparatuur, ik ken prima technische gitaristen die een draak zijn om mee samen te werken etc. etc. Daar zit je over het algemeen, als al dan niet serieuze hobbyband niet op te wachten. De wannabe-semi-pro's zitten daar wel op te wachten, de semi-pro's of pro's weer niet
    Dat je ook snapt hoe je sociale rol is in een band, dat je normaal met elkar kan omgaan, dat je evt. een optreden kan regelen, dat je apparatuur oké is, dat je bereikbaar bent en beschikbaar en ga zo maar verder.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door william251082 Bekijk bericht
    POST jou youtube video, laat zien dat je beter kan spelen dan Van Halen.

    POEP JOU NOTEN!
    Kerel, met jouw gevoel voor humor ga je het vast lang uithouden op dit forum!
    Trek er niet zo zwaar aan, en neem niet alles zo letterlijk.
    Dit is het meest briljante forum wat ik ken, waarbij niemand te beroerd is om elkaar te helpen, we samen veel lol hebben en waarbij we af en toe elkaar goed afzeiken.

    Dus hup, kom van die kast af en ga even lekker in het zonnetje chillen!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top