Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 29

Discussie: strafblad?

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    chicken strafblad?

    ik heb een berisping gekregen, tijdje geleden.
    de mod PM'de dat het geen berisping was.
    hij heeft 0 punten en is verlopen.
    maar elke keer als ik via mijn gebruikersinstelling naar GN ga zie ik hem.
    voelt als een strafblad.
    moet dat?
    of verloopt dat ook?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Ik heb ook een strafblad maar die verloopt niet.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    oei

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    oei
    Een strafblad op een één of ander forum...

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Talking


  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Verloopt niet, kunnen wel verwijderd worden door (super?)mods, ligt aan de instellingen van het forum. Waarschijnlijk zo ingesteld zodat ze je volgende keer wel een berisping kunnen geven ofzo. Weet alleen niet hoe dat hier werkt, je krijgt namelijk niet iemand zijn "strafblad" te zien als je een berisping geeft, maar misschien hebben mods hier genoeg tijd om dat eerst te kijken.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 november 2008
    Locatie
    In de diepe blauwe zee!
    Berichten
    534

    Standaard

    Als de mods pm'en het geen echte berisping is, is het waarschijnlijk een waarschuwing, zogenaamde gele kaart. Ben zelf moderator op een ander forum dat dezelfde software gebruikt als hier. Daar kunnen we gele en rode kaarten geven. Die gele kaarten zijn 0 punten en gelden als waarschuwing. Het voordeel voor de mods is, dat ze bij het geven van een eventuele berisping, kunnen nakijken of je er al eerder voor gewaarschuwd bent

    Dat ie blijft staan is normaal denk ik. Ook de mods blijven hem zien, maar er staat 'verlopen' bij . Zo weten ze dat altijd dat je ooit eens gewaarschuwd bent en waarvoor dat was

  8. #8

    Standaard

    Ik heb 2 maanden geleden een berisping gehad wegens "niet off-topic blijven" Denk dat on-topic bedoeld werd, maar enfin.....

    Zoveel posts heb ik nog niet eens en ik ging met maar liefst een grapje van 2 woorden over de schreef en werd direct keihard op de vingers gemept!

    Nou daar heb ik wel van geleerd hoor, dat nooit meer!
    Tic Nerveux

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Wat ik doe, ik pm mijn post even van te voren naar de danzijnde mod-in-charge. Dan wacht ik een tijdje -24 uur lijkt me redelijk- en bij geen reactie post ik dan echt.
    Tot nu toe werkt he. Een schoon epistel. Maar de angst blijft he, dat met terugwerkende kracht een grapje toch als onnodig kwetsend wordt opgevat. Ik klop even af.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  10. #10
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.726

    Music

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ronald.ZaZ Bekijk bericht
    Ik heb 2 maanden geleden een berisping gehad wegens "niet off-topic blijven" Denk dat on-topic bedoeld werd, maar enfin.....

    Zoveel posts heb ik nog niet eens en ik ging met maar liefst een grapje van 2 woorden over de schreef en werd direct keihard op de vingers gemept!

    Nou daar heb ik wel van geleerd hoor, dat nooit meer!
    Je beklag over de moderatie doe je niet hier, maar kan per PB bij de betreffende moderator als iets je echt niet zint.

    Bass, het blijft puur als historie staan maar denk niet dat als je vijf maanden geleden een waarschuwing (inderdaad geen berisping met 0 punten) hebt gehad dat we dat tegen je gaan gebruiken als je nog een keer iets lelijks doet. Bij het uittesten van het systeem heb ik de primeur gekregen door een Berisping wegens obsceen taalgebruik te ontvangen ter waarde van vier punten Overigens kun je alleen zelf je strafblad zien en de mods.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top