Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 5131415
Weergegeven resultaten: 141 t/m 146 van 146
  1. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caliban Bekijk bericht
    Holy shit ja dat vliegtuig enzo.
    Die geluiden die er bij hoorden vond ik echt zo cool, ik kan het niet goed omschrijven maar het was inderdaad tijdens dat vliegtuig.
    it's better to burn out than to fade away

  2. #142
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Het was ook vet hoe het vliegtuig werd aangekondigd door projecties op het ronde scherm achteraan, en toch bleef het heel onverwacht.

  3. #143
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.267

    Standaard

    was deze eigenlijk al gepost ?






  4. #144
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Erg om te zeggen, maar ik vind de gitarist en zanger die mee op tour zijn het eigenlijk beter doen..

  5. #145

    Standaard

    Als het gastoptreden op een mogelijke dvd komt hoop ik dat hij meer avonden heeft meegespeeld idd. Het is wel echt Gilmour, maar er zitten een paar nootjes in die toch een beetje 'au' zijn, zoals die lage duik op het einde. Voor live is dat nooit zo'n probleem, maar op een cd of dvd gaat het op een gegeven moment storen. Maar goed, staat vast mooi geisoleerd op een spoor. Zal dan wel gerepareerd kunnen worden.

    Lijkt me sowieso gevoelsmatig een ramp, om zo'n solo op een platformpje van een vierkante meter, een meter of 8 boven de grond te moeten spelen... niets voor mij

  6. #146
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.490

    Standaard

    Zal denk ik niet zo snel meer gebeuren.. Zeker niet na het overlijden van Wright.. Ik denk dat hij zich nog voornamelijk zal richten op wat benefiet werk en sessiedingetjes.. Het is tegenwoordig ook een echte famillyman.. dus tja... Hij heeft al eerder te kennen gegeven dat hij geen grote tours meer wil doen om zich op het gezin te richten.. (maar een tourtje met Townshend om het DEEP END project nog eens dunnetjes over te doen?... om maar een voorbeeld te noemen...) mwoa.. Hij zal vast nog wel WAT doen.. maar hoe en wat en wanneer?... Zal denk ik voor een happy few zijn..

    Ik denk dat jon Carin wel veel Wright partijen op kan vangen bij een eventuele show, maar het zal toch echt nog wel een tijdje duren voordat we weer wat van m gaan horen... (liever vandaag dan morgen)..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door caliban Bekijk bericht
    Iemand een idee wanneer Gilmour nog es gaat touren?
    Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top