Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19

Discussie: topsoundseller.nl

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2007
    Berichten
    1.028

    Standaard

    Morgen bellen?
    In plaats van om 16.29 uur te posten had je beter dat bedrijf vandaag kunnen bellen..
    Dan had je deze avond al de uitslag kunnen melden.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 mei 2009
    Locatie
    ergens in West-Friesland (NH)
    Berichten
    1.347

    Standaard

    En al gebeld? Het zou wel zo vriendelijk zijn om ons op de hoogte te brengen van het resultaat.

  3. #13
    Member
    Geregistreerd
    21 april 2004
    Locatie
    Stadskanaal
    Berichten
    56

    Standaard

    Er is email contact geweest. (begin mei.) Het bleek dat nadat de levering een behoorlijke vertraging had.
    Later zijn er nog email contacten geweest (eind mei tot 9 juni) en het bleek dat de gitaar niet eerder leverbaar was dan oktober. Ik heb een vervangend exemplaar besteld waarbij Dick mij aanbood om de koffer aan te bieden voor een schappelijke prijs. Deze zal binnen enkele werkdagen geleverd worden.

  4. #14
    Member
    Geregistreerd
    23 november 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    64

    Standaard

    maar waarom koop je gitaar bij een webshop?????

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door supahfuzz Bekijk bericht
    maar waarom koop je gitaar bij een webshop?????
    Waarom niet? Het is overigens wel raadzaam om eerst wat info/recensies te zoeken van die shop maar daarna: vooral doen!

    Als je graag de gitaar van tevoren in je handen hebt gehad natuurlijk niet, maar dat lijkt me logisch...

  6. #16
    Member
    Geregistreerd
    23 november 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    64

    Standaard

    omdat vrijwel ELKE gitaar een goede beurt nodig heeft. Al die goedkopere gitaren, maar ook duurdere gitaren als Fenders etc hebben zonder uitzondering slecht uitgevijlde topkammen, te hoog. Afstelling is NOOIT optimaal. Dingen die je bij een winkel kunt bedingen, als de winkel het al niet gedaan heeft.
    Meestal zitten er ruksnaren op, en als het goeie zijn , dan zitten ze er allang op (boottochtje china-rotterdam in een vochtige container)

    Ik pak nogal wat gitaren uit dagelijks, ik praat letterlijk uit ervaring. (een paar decennia plus een paar jaar). Ik heb gitaren van Thomann gezien, toch echt een hele goede tent... reken er maar niet op dat die dingen een beurt krijgen.. schuiven met die dozen is het en meer niet. Dus daarom, waarom koop je een gitaar bij een webshop

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door supahfuzz Bekijk bericht
    Dus daarom, waarom koop je een gitaar bij een webshop
    Omdat hij daar goedkoper is en/of omdat het model niet in "jouw" gitaarzaak leverbaar is en/of omdat hij 2ehands is en/of hij niet meer gemaakt wordt en/of omdat hij veel goedkoper is en/of omdat je 'm zelf wel af kunt stellen en/of je 'm toch bij je vaste guitartech en/of je buurman af laat stellen, etc, etc...

  8. #18
    Member
    Geregistreerd
    23 november 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    64

    Standaard

    kun je jezelf nog afvragen waarom dan in godsnaam zo'n gitaar die je alleen op plaatjes ziet, maar voor de rest heb je gelijk.

  9. #19
    Member
    Geregistreerd
    21 april 2004
    Locatie
    Stadskanaal
    Berichten
    56

    Standaard

    achteraf gezien had ik de bestelling ook niet moeten doen. Of moeten afspreken het rembours te doen.
    Ik wacht gewoon geduldig af. De levertijd is iig niet de genoemde "enkele werkdagen".

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top