Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 24
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2009
    Locatie
    In 't zuiden
    Berichten
    1.592

    Talking HNGD Epiphone Les Paul Goldtop

    Hehe eindelijk...na een weekje wachten kon ik haar dan gisteren ophalen! Lekker met het treintje gegaan, nou ja lekker, vertraging natuurlijk.
    Maar uitendelijk goed en wel aangekomen zag ik haar staan. Ze stond netjes opgesteld in de woonkamer, en ik was natuurlijk direct verkocht. Een Epiphone Les Paul uit Korea loaded met 2 Seymour Duncans Alnico Pro II!! Nog eventjes opgespeeld en daarna de deal afgehandeld.
    Ik kreeg omdat ze al een jaar onbespeeld was zelfs een setje nieuwe snaren bij!

    Toen weer het treintje terug gepakt naar het zuiden des lands. Wegens, niet missen natuurlijk, vertraging...was ik pas tegen elven thuis. DUs ik kon d'r niet meer proberen over mijn versterkertje. En mijn pech was ook nog dat ik vandaag naar school moest en direct daarna moest werken. Dus vanavond moest de vriendin plaats maken en heb ik mij de hele avond bezig gehouden met deze schoonheid, want ja dat is ze zker...een echte schoonheid!

    Ik heb voordat ik kon spelen haar eens goed gepoets, toets zat groende aanslag op en natuurlijk zat er stof op de gitaar. Toen heb ik eens goed naar de tuners gekeken. Twee zaten er losjes, en hier zaten ook andere schroefjes in (grotere, waardoor de schroefgaatjes ook vergroot zijn). Gezien het feit dat ik deze avond nog op de gitaar wil spelen heb ik een snelle aanpassing gedaan, ik heb de gaatjes opgevuld met een stukje lucifer en toen het schroefje erin geschroefd. Dit is geen perfecte oplossing maar het kan er voor eventjes mee door. (graag had ik ook graag tips wat ik met die vergrote gaten kan doen...opvullen met kneedhout of iets dergelijks?? ideeën zijn welkom).

    Ook wil ik de toets een verdere behandeling geven gezien dat dit al zo'n 15 jaar oud is. waar kan ik dit het beste mee doen? Eers citroenolie en lijnzaadolie erna?

    Maar in iedergeval. Deze schoonheid is dus uitgerust met 2 Seymour Duncans Alnico Pro II, dus dat was heerlijk scheuren over m'n Marshall toen ik hem inplugde!!!!!

    Richard...nogmaals hartelijk dank, deze gitaar is zeker weten goed terrecht gekomen en ze zal nog jaren goed bespeeld worden!

    Afijn Pic's: (komen eraan, batterij van de camera was leeg en ligt as we speek aan de oplader dus ze komen er echt aan!)
    Gibson, what else...?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    469

    Standaard

    Waiting...
    Gitaren: Ibanez SZ520-QM / Ibanez RG570 / Ibanez v302
    Effecten: Dunlop Crybaby / Marshall Regenerator / SHO&OCD / Ehx Metal Muff Nano / Ibanez FL-9 Flanger
    Amp: Vox Ac4tv / Blackstar HT5-H + HB 1x12"

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 november 2008
    Locatie
    In d'n Achterhoek
    Berichten
    2.802

    Standaard

    Stil waiting ...
    "Till I Cadillac"

    Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Gaap, gaap.....................

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2009
    Locatie
    In 't zuiden
    Berichten
    1.592

    Talking

    En hier zijn ze:













    Gibson, what else...?

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2009
    Locatie
    Kirchroa
    Berichten
    148

    Thumbs up

    sjun sjtuksjer hoots hasse doa...

  7. #7

    Standaard

    Ja, dat is 'm. Mijn nieuwe droomgitaar (in de categorie: betaalbaar ).
    Ik zag hem/haar van de week al op marktplaats staan, wat een beauty.

    Ik wens je heel veel plezier met je aanwinst, ik denk dat dat wel goed gaat komen.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2009
    Locatie
    In 't zuiden
    Berichten
    1.592

    Standaard

    jaah tis echt een lekkere gitaar, zeker een aanrader!

    alleen staat bij deze de tune o matic erg hoog, als ik deze omlaag draai, krijg ik een ongeloofelijke fretbuzz...iemand die enige hulp/raad kan geven?
    Gibson, what else...?

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 november 2004
    Locatie
    Den Haag/Amsterdam
    Berichten
    22.114
    Blog Entries
    1

    Standaard

    staat de brug hoor, of is de actie hoog? het een hoeft niet perse met het ander samen te gaan.


    maar goed, brug lager, halspen iets losser of iets strakker, afhankelijk waar de fretbuzz zit tis een beetje lastig uit leggen, en het werkt op gevoel, vind ik dan.

  10. #10

    Standaard

    mooi ding, ik heb er zelf over liggen twijfelen maar had niet ff 300 extra liggen maar veel plezier ermee
    Epiphone Les Paul Standard plus '07
    Ibanez GAX 70 '03
    Ibanez MC924 '85 Bas
    Marshall JCM 900

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top