Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
  1. #1

    Standaard Forum: Software amps

    Hey,

    we hebben hier vanalles, van gitaren tot lessen en hoe je zelf dingen kan bouwen, maar ik mis er toch een onderdeel van het gitaar spelen:

    Software matige amps, oftewel in het engels: Guitar Amp Modelling,

    waar je bijvoorbeeld voor de meest gebruikte programma's je presets kan bespreken en het meer technische gedeelte erachter,

    wat vinden jullie?

  2. #2

    Standaard

    Dat is toch wel een veel voorkomend onderwerp in Recording. Vind ik ook wel de meest geschikte plek.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

  3. #3

    Standaard

    Zo veel komt het nou ook weer niet voor. Een sticky zou hoog uit genoeg zijn. En doe dan gelijk ook een sticky met een link naar de Line 6 handleidingen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend Bekijk bericht
    Ik zou 'm uit het raam flikkeren en er zelf achteraan springen.

  4. #4
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.726

    Music

    Zijn we een Line6 forum dan? Puh-lease... handleidingen kan iedere aap googlen.
    Op zich is het wel een idee om aparte ruimte te maken voor software-based topics, maar wat bert al opmerkt: in feite valt dit nu in Recording. En om het forum nou nog verder te versnipperen en wéér een apart subforum te maken... hmmm....
    En ik haat een overvloed aan sticky's
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Zijn we een Line6 forum dan? Puh-lease... handleidingen kan iedere aap googlen.
    Op zich is het wel een idee om aparte ruimte te maken voor software-based topics, maar wat bert al opmerkt: in feite valt dit nu in Recording. En om het forum nou nog verder te versnipperen en wéér een apart subforum te maken... hmmm....
    En ik haat een overvloed aan sticky's
    Er is meer software-based dan line 6 ... denk aan guitar-rig, amplitube, revalver, studio devil en dan nog de gigantische hoeveelheid losse VST's die je kan vinden.
    Combineer die met impulses van redwirez, recabinet en duizenden home-made impulses.

    Misschien een subcategorie voor al het digitale. Aangezien dingen zoals axe-fx vaak samen vallen met impulses en dergelijke.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 april 2006
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    945

    Standaard



    Misschien ook iets voor dit, er is wel meer dan alleen line 6 spul. Er is wel meer software zoals dit ampeg programma. Werkt wel leuk als je voor de hobby basspeelt maar geen basamp wilt kopen, als je een beetje knappe speakers bij je pc hebt en een firepot is ook wel handig.
    Ik ben de weg, de waarheid en het leven
    Te koop: Niks
    http://www.myspace.com/opiatesun

  7. #7

    Standaard

    Zullen we die discussie maar in Recording houden? Hier is het zeker niet op zijn plaats.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

  8. #8

    Standaard

    Met 'Sticky naar de Line 6 handleidingen' doelde ik eigenlijk op het feit dat er soms geen dag voorbij gaat zonder dat iemand problemen heeft met zijn POD Studio (is nu al een tijdje rustig)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend Bekijk bericht
    Ik zou 'm uit het raam flikkeren en er zelf achteraan springen.

  9. #9
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.213

    Standaard

    Ik ben al meer dan 5 jaar voorstander van een modeling groep maar heb maar weinig steun hier gevonden. De reden is mij helder: de groter meerderheid heeft geen modeling als main gear. Als de Axe FX groep groter wordt kunnen we het nog een keer proberen.
    Vriendelijke groet,

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tuinhuizen Bekijk bericht
    Dit is audiomuziek die registreert dingen en ik heb een grote plaats voor u te redigeren en te registreren de beste kwaliteit van de muziek.
    komt dat uit babelfish ofzo?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top