Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1

    Standaard Wireless Line 6: X2 tegenover G50

    Zijn er mensen die een de draadloze systemen van Line 6 tegenover elkaar hebben getest, dwz de X2 (xds95 of xds-plus) en de relay G30/G50?
    Stond op het punt om de G50 relay te kopen, maar ben nu toch niet helemaal zeker of zo'n X2 niet een betere aankoop is. Nu is het probleem dat ik niet weet of (of wanneer) de X2 in NL beschikbaar is om eens te testen. Was al redelijk onder de indruk van de G30 (imo stuk beter dan Stageclixx en Sennheiser).

    Dus 2 vragen:
    1) heeft iemand ervaring met zowel de X2 xds95 als de Relay G30. Welke klonk het best volgens jullie?
    2) Waar is die X2 te verkrijgen?
    -----------------------------------------------
    gitaren:
    Patrick Eggle MXG
    '77 Les Paul
    Haar Custom

    effectjes:
    TU-2 - TS9 - Punch Factory - CryBaby - H20 - DE7
    Versterker
    Koch Multitone I combo

    -----------------------------------------------

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Ik heb mijn X2 alleen met een Sennheiser EW172G2 setje vergeleken wat natuurlijk op voorhand al een verloren wedstrijd was voor de Sennheiser...

    Mits het makkelijk/goed geregeld kan worden stel ik mijn XDS95 wel beschikbaar voor een test.

  3. #3
    Bl44t44p
    Guest

    Standaard

    De X2 is nooit beschikbaar geweest in Europa en gaat hier ook niet komen ivm de frequenties. Juist daarom heeft Line6 de Relay hier geintroduceerd.

    Overigens lijkt het erop dat de X2 ook bij Amerikaanse winkels uitgefaseerd is, kan 'm in ieder geval nergens in stock vinden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top