Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 8 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 71
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Locatie
    Volendam
    Berichten
    825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rijsberman Bekijk bericht
    Goeie kans dat ik deze zomer een spongebob strat ga kopen. Mijn zoon (7) wil niets liever. En hij switcht deze zomer van klassieke naar elektrische gitaarles...


    hij houdt namelijk nogal van metallica en rammstein
    Dat spijt me voor je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mesaman Bekijk bericht
    sorry dat ik gilmore schreef! maar ik ben ook niet echt een the doors liefhebber geweest.

  2. #42

    Standaard

    Toch wel creatief gedaan, die schoen met de noppen. Jammer dat je meestal de bal met de schoen hoort te raken.

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2009
    Locatie
    Volendam
    Berichten
    825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Broodjekaas Bekijk bericht
    Toch wel creatief gedaan, die schoen met de noppen. Jammer dat je meestal de bal met de schoen hoort te raken.
    Haha, dat zie ik nu pas. Dat het een voetbalschoen is.

    Even de headstock reversen, en het is opgelost.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mesaman Bekijk bericht
    sorry dat ik gilmore schreef! maar ik ben ook niet echt een the doors liefhebber geweest.

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 oktober 2008
    Locatie
    whereever I lay my head
    Berichten
    6.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Portel Bekijk bericht
    Dat spijt me voor je
    Nee man, lache, zo'n knaapje die nu al een jaar of twee er zo enthousiast over is. Hij is zelfs al een jaar klassiek aan het lessen, omdat hij nog te jong was voor de 'elektrische les'. Roodkapje, Kortjakje, Sinterklaaskapoentje, dat werk. En gewoon doorgaan, want dan mag hij straks op elektrische gitaar les...

    Daar kan ik 'm alleen maar in steunen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal
    juistem
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Broeksterwoude
    Berichten
    862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal
    Nou, ik moet je vertellen: Ik ben geregeld scheidsrechter bij onze club (4e en 5e klas weliswaar). Maar daar kun je nog best wat lol beleven met die mannen hoor.

    Ik denk overigens dat de meeste mannen hier niks aan voetbal vinden door hun eigen 'motorisch vermogen', dan dat ze er werkelijk niks aan vinden.


    Van Meekeren
    1978 Gretsch Committee Bass
    2006 Epiphone Les Paul Standard Plustop Pro
    // Icetea-burst
    1974 Music Man Sixty-five // Tube Rectifier, Grey logo
    1991 Ampeg SVT410 (USA) + 2001 Ampeg SVT210 (USA)

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 oktober 2008
    Locatie
    whereever I lay my head
    Berichten
    6.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VanMeekeren Bekijk bericht
    Ik denk overigens dat de meeste mannen hier niks aan voetbal vinden door hun eigen 'motorisch vermogen', dan dat ze er werkelijk niks aan vinden.
    Volgens mij zijn er genoeg fanatieke voetbalkijkers met beperkte "motorische vermogens" en een dikke pens van het bierzuipen en de chips, bitterballen en wat er al niet aan vette zooi door de vrouw moet worden aangesleept tijdens de wedstrijd.

    Om voor mezelf te spreken: niet alleen vind ik het spelletje nauwelijks interessant, het hele sfeertje er omheen, van het hijgerige, debiliserende fanatisme als er een (internationaal) toernooi is tot de kennelijk geaccepteerde agressie en vandalisme van de harde kern, staat me echt tegen.
    Laatst gewijzigd door rijsberman; 6 mei 2010 om 12:20 Reden: typos
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.

  8. #48

    Standaard

    lijkt wel of het een opblaasballon is :s
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.393

    Standaard

    Ik heb voetbal ook altijd kut gevonden, evenals het idee dat alles (repetities, vergaderingen, Sesamstraat) ervoor moet wijken. Vroeger op de middelbare school werd door mijn vrienden zo nu en dan aan mijn seksuele oriëntatie getwijfeld, ze konden echt geen andere reden bedenken voor mijn desinteresse in sport . Voetbal is wat mij betreft gewoon ontzettend saai, kan de aandacht er niet bij houden. Als zo'n wedstrijd nou nog twee keer tien minuten was..

    Het ergste vond ik ook in later tijden dat ten tijde van voetbalellende op tv je sociaal leven plat lag. Overal stond de tv aan met die zooi. Als je pech had in de zomer kwam achter elkaar voetbal (EK of WK), Tour de France, Zomerspelen en tennis op tv: maandenlang afzien. Zelfs in de kroeg ontkwam je er niet aan, relaxed zuipen was er niet bij
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  10. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rinze Bekijk bericht
    Ik heb voetbal ook altijd kut gevonden, evenals het idee dat alles (repetities, vergaderingen, Sesamstraat) ervoor moet wijken. Vroeger op de middelbare school werd door mijn vrienden zo nu en dan aan mijn seksuele oriëntatie getwijfeld, ze konden echt geen andere reden bedenken voor mijn desinteresse in sport . Voetbal is wat mij betreft gewoon ontzettend saai, kan de aandacht er niet bij houden. Als zo'n wedstrijd nou nog twee keer tien minuten was..

    Het ergste vond ik ook in later tijden dat ten tijde van voetbalellende op tv je sociaal leven plat lag. Overal stond de tv aan met die zooi. Als je pech had in de zomer kwam achter elkaar voetbal (EK of WK), Tour de France, Zomerspelen en tennis op tv: maandenlang afzien. Zelfs in de kroeg ontkwam je er niet aan, relaxed zuipen was er niet bij
    Hardstikke mee eens. Heb absoluut niets met voetbal of andere tv 'sporten'. Voor ieder wat wils. Maar waarom toch die gedachte dat iedereen er van moet houden? Alles moet maar in het teken er van staan.. het is meer dat debiele gedoe eromheen dan het voetbal zelf waar veel mensen van walgen.. net zoeits met kerstmis volgens mij.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top