Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 98
  1. #41

    Standaard

    Ik heb het ook vaker midden op de dag, buiten dat, de site is vaak ook ontzettend sloom!

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Berichten
    2.116

    Standaard

    &#%*!, wat werkt het forum weer traag zeg!
    (En het ligt echt niet aan m'n computer of internetverbinding, ander fora en internet gaan las een speer)
    Zijn er nog meer/veel mensen die ook last hebben?

    Edit; het duurde gvd bijna 1 minuut totdat deze post geplaatst werd en toen werd ik eraf gefikkerd...
    Laatst gewijzigd door jerome; 15 november 2010 om 21:36

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2010
    Locatie
    's-Hertogenbosch
    Berichten
    711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jerome Bekijk bericht
    &#%*!, wat werkt het forum weer traag zeg!
    (En het ligt echt niet aan m'n computer of internetverbinding, ander fora en internet gaan las een speer)
    Zijn er nog meer/veel mensen die ook last hebben?

    Edit; het duurde gvd bijna 1 minuut totdat deze post geplaatst werd en toen werd ik eraf gefikkerd...
    Ken het probleem maar al te goed... Ook errug fijn als je bezig bent met 'n hoop PB's te tikken omdat je iets aan het organiseren bent...

    Verbaasd me alleen dat er niet meer mensen zijn die even willen neertikken als ze hetzelfde meemaken.

    Het moet hier toch weer een keer sneller kunnen....
    Who needs a signature?

  4. #44

    Standaard

    Elke avond is het voor mij zo goed als onmogelijk om er op te komen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nellyrocks Bekijk bericht
    7 snaren is zoooo uit. Moet je luit gaan spelen. Heb je er 18, dat is pas metal.
    ... yeeeaaaahhh

  5. #45

    Standaard

    Constant errors en het is echt een slowpoke-server...

    Is niet echt lekker op te forummen. Dit is dan ook een van de redenen dat ik hier zelden nog kom. Ik heb al weinig tijd en ik besteed mijn kostbare vrije tijd liever aan andere dingen dan wachten op een stel inferieure servers en wat incompetente personen (waar ik doel op de verantwoordelijken, hetzij de eigenaren die geen geld geven, of de operationele kant).

    Toch vandaag nog even een topic posten over een nieuwe gitaar n_n.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 oktober 2006
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    1.452
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Outline Bekijk bericht
    Het moet hier toch weer een keer sneller kunnen....
    Ik kom de laatste tijd ook veel op een fotoforum.
    Ieder draadje/topic bevat zeer veel foto's!
    Desondanks hoef ik daar nooit te wachten op de opbouw van de pagina's.
    Dit forum is gewoon verschrikkelijk traag!!!
    Het ontneemt je af en toe de lust een reactie te geven.

  7. #47
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    ideetje

    Er zijn al een paar dingen aangepakt, maar deze hebben geen effect gehad op de performance helaas. De beheerder werkt verder en hoopt binnen afzienbare tijd een grote update te kunnen doen.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Berichten
    2.116

    Standaard

    Ik hoop dat er inderdaad snel verbetering in komt! Ik wordt er scheitziek van om iedere keer zo lang te moeten wachten...

    En te vaak wordt ik er uitgeflikkerd en/of moet ik opnieuw inloggen, terwijl ik wel aangevinkt heb dat ik ingelogd wil blijven...

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2010
    Locatie
    's-Hertogenbosch
    Berichten
    711

    Standaard

    Mitch, wat is dan de hoofdoorzaak waardoor het forum zo traag is? Of zijn het meerdere redenen?

    Persoonlijk vind ik het enorm jammer dat er al maanden aan een oplossing gewerkt (zou) word(en) maar dat er gewoon nog geen resultaat is.

    Daarnaast zijn er veel mensen die vanwege de traagheid van het forum afhaken. Gelukkig heb ik de mogelijkheid om hier op vrij onmogelijke tijden te komen waardoor er nog wat forummen valt.

    Persoonlijk denk ik dat er op korte termijn serieus stappen ondernomen moeten worden omdat het anders het einde van een goed forum zou kunnen worden. Of dat nou software-matige stappen of financieële stappen zijn, ze zullen wel op een korte termijn genomen moeten worden.

    Ook wil ik nog kwijt dat er genoeg leden op dit forum zijn die verstand van zaken hebben en echt wel graag wil helpen. Gebruik van maken dus.

    Overigens zou het ook fijn zijn als de 10-minuten-limiet (van ingelogd zijn zonder ondernomen actie) wel langer mogen zijn (30 minuten oid). Nu is het vrij onmogelijk om iets anders tussendoor te kunnen doen en ook dat is een irritatiepuntje, wat mij betreft.

    Genoeg werk te doen dus.
    Laatst gewijzigd door Outline; 21 november 2010 om 19:45
    Who needs a signature?

  10. #50

    Standaard

    Paar dagen nergens last van gehad, nu ik thuis ben is het forum weer zo snel als dikke stront in een trechter.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top