Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 20
  1. #1

    Thumbs up Hoe word je moderator?

    Hoe kan je moderator worden hier ? Ik wil dat graag weten!
    Ik heb niet veel gepost. Maar denk wel anders dan de mod's.
    Hoewel er hier super mod's zijn zoals bijv. DON CAPPO, die je eerlijk
    wijzen op je fouten... Lol moet erzijn, ook af en toe buiten het boekje
    natuurlijk. Als ik mn kans kan krijgen, pak ik hem met beide handen aan.
    Ik wil het zo graag! Met moderaten moet je natuurlijk anders denken dan dat je post.



    gr.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 november 2008
    Locatie
    In de diepe blauwe zee!
    Berichten
    534

    Standaard

    Ik ben zelf moderator op een ander forum. Ik ben dat geworden nadat een mod zijn afscheid aankondigde. Ik heb daarop een pm gestuurd naar de forum admin met de vraag of ik die mod die zou stoppen kon vervangen
    Soms word je ook gevraagd als mod. Als je bv. erg actief bent in een bepaald gedeelte en de mods zijn op zoek naar 'extra mankracht' in dat gedeelte is de kans groot dat ze jouw vragen.
    En uiteraard moet je een positieve bijdrage aan het forum leveren en moeten de mods je posts goed vinden

  3. #3
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.706

    Standaard

    Dit is gitaarnet, een soort staatje in een staat, met zijn eigen ongeschreven en geschreven wetten, met 26 moderators en ruim 23.000 forumleden.

    Om hier moderator te worden moet je .................................opvallen?
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  4. #4

    Standaard

    Maar ik hou van gitaar net is dat dan niet genoeg ?

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Berichten
    1.665

    Standaard

    De eerste vereiste om moderator te worden is het hebben van gezond verstand. Alleen wil niemand met een gezond verstand moderator worden...




    just kidding!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2010
    Locatie
    Hamme-O.VL.
    Berichten
    327

    Standaard

    Lol jij lijkt me op zo'n 16-jarige die "weer eens iets in zen bol gehaald heeft". Dat je van gitaarnet houdt, gebruiken als regel voor Ik wil moderator worden... Je zou wel eens in een lange rij kunnen staan.

    Ik vermoed dat de mods gewoon tijdig de vraag stellen om mod te worden aan enkelen die ze hier als leuke en rechtvaardige mensen ervaren...
    Bart || "Simplicity is the ultimate sophistication" -- Leonardo Da Vinci
    In my case: When there's GAS... the only way to Acquire is to Build

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 maart 2010
    Locatie
    Muizen
    Berichten
    1.881

    Standaard

    Serieus: Ik ben zelf ook moderator op een ander (motorgerelateerd) forum en ook daar wordt af en toe een nieuwe mod aangesteld, meestal nadat er 1 vertrokken is. Hoe kiezen wij moderators:
    De mens moet het forum en zijn werking door en door kennen, dus er al een hele tijd komen. Met 65 posts ben je echt een newbie op een forum, ook al volg je het al jaaren (zei hij zelf in zijn 64ste post ). Ahv die paar duizend posts weten de bestaande mods ook wie je bent, hoe je reageert in verschillende situaties (normaal, boos, down, ...) en hoe snel je op je teen getrapt bent (en dat is belangrijk, want mods mogen echt geen lange tenen hebben)
    Blijf dus nog effe hangen, doe je ding en laat af en toe eens weten (als er een mod vertrekt of zo) dat je nog geinteresseerd bent. Nooit pushen, dat werkt tegen...

    Maw: ongelooflijk geheel subjectief dus... En dat kan en mag, want een forum is geen democratie. Het zijn de mods die verantwoordelijk zijn voor hun forum...

    Natuurlijk, als het hier helemaal anders werkt, dan neem ik uiteraard mijn woorden terug en zal ik heel mijn leven ontkennen dat ik bovenstaand geschreven heb en heeft nen boosaardige tirannieke moderator dat daar in mijn plaats gezet
    Laatst gewijzigd door smullie; 27 april 2010 om 13:02

  8. #8
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    topic opgeschoond, gaarne on topic blijven.

    GOLDMEMBER

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2009
    Berichten
    2.429

    Standaard

    Geloof me, het is niet zo leuk als het lijkt hoor. Ben zelf ook mod geweest op een forum met toen bijna 100000 leden (zitten ze nu al over zie ik) en het levert alleen maar gekloot op.

  10. #10
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.706

    Standaard

    Maar dat werkt op gitaarnet anders hoor, je hebt geen idee hoeveel en welke privilleges de mods hier hebben.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top