Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 88 van 88 EersteEerste ... 3878868788
Weergegeven resultaten: 871 t/m 873 van 873
  1. #871
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    De V2 was made by Dimarzio en in feite een Super Distortion, misschien is dat beter te vinden.
    Aan de andere kant, op Ebay zal je een oude V2 best voor niet te veel kunnen scoren. Volgens mij zijn ze later zelf (of Maxon) de V2 gaan produceren? Klinkt iig anders, meer mids, minder chunky.
    Super Distortion heb ik al genoeg; ook double creams uit de 70's. De V2 zou als het goed is een andere magneet moeten hebben dan de SD, en daarmee ook anders moeten klinken.

    Ook is een 3-punts bevestiging wel een pre.

  2. #872
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    De V2 was made by Dimarzio en in feite een Super Distortion, misschien is dat beter te vinden.
    Aan de andere kant, op Ebay zal je een oude V2 best voor niet te veel kunnen scoren. Volgens mij zijn ze later zelf (of Maxon) de V2 gaan produceren? Klinkt iig anders, meer mids, minder chunky.
    Ik heb er twee weten te bemachtigen! Direct eentje ipv een Super70 in mijn AR30 gemonteerd en vandaag mee naar de repetitie genomen.

    Na een aantal nummers maar weer een SG met een Super Distortion gepakt.


    De V2 heeft, ondanks dat hij vergeleken wordt met een Super Distortion, (veel) minder output. Hij is helderder, en duidelijker, maar ik mis enorm de drive, aanslaggevoeligheid en volheid van de Super Distortion.

    Ik vermoed dat de V2's binnenkort op Marktplaats te vinden zijn; of misschien wel in mijn AR50 installeer om die "100% origineel" te kunnen verkopen.

  3. #873
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Bummer maar goed, weten we ook weer.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top