Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 88 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 873
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allochthomas Bekijk bericht
    damn, wat een monster. ben benieuwd hoe zoiets nou klinkt
    Waarschijnlijk niet zo heel geweldig, want ik kon slechts drie foto's van het ding vinden via Google. En om eerlijk te zijn betwijfel ik of de elementen in de gitaren hierboven überhaupt wel de originele oude motherbuckers zijn. Ze zien er zelfs anders uit t.o.v. elkaar. Het element op het onderste plaatje lijkt meer op de echte motherbucker.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2006
    Locatie
    Hong Kong
    Berichten
    2.971

    Standaard

    pickups...blijft een lastig verhaal. Ik ga in ieder geval 2 van mn strats voorzien met Bare Knuckle pickups. Eentje met Irish tours en eentje met Mothers Milk...net een verse gitaar besteld en afgelopen vrijdag ook al een verse binnen gekregen dus nog ff sparen voor die pups

  3. #13

    Standaard

    Ik heb deze week een Bare Knuckles BKP-90 in m'n Tokai LP Junior gezet.
    Klinkt erg fijn. Maar ik heb geen andere P90's om te vergelijken...

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hardus Bekijk bericht
    Ik heb deze week een Bare Knuckles BKP-90 in m'n Tokai LP Junior gezet.
    Klinkt erg fijn. Maar ik heb geen andere P90's om te vergelijken...
    Ik heb de BKP-92 ter vervanging van een Seymour Duncan Hot Soapbar SP90-2 gekocht maar omdat P90's niet echt handelbaar zijn met redelijk wat gain in kleine ruimtes heb ik die weer vervangen door een DiMarzio Super Distortion in P90 formaat.

    Overigens heb ik alleen maar goede ervaringen met Bare Knuckle Pickups. Tim is zeer behulpzaam en geeft zelf op de meest domme vragen netjes antwoord!

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 juli 2007
    Locatie
    utrecht/oostvoorne
    Berichten
    5.523

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Waarschijnlijk niet zo heel geweldig, want ik kon slechts drie foto's van het ding vinden via Google. En om eerlijk te zijn betwijfel ik of de elementen in de gitaren hierboven überhaupt wel de originele oude motherbuckers zijn. Ze zien er zelfs anders uit t.o.v. elkaar. Het element op het onderste plaatje lijkt meer op de echte motherbucker.
    Ach, het ziet er in ieder geval cool uit. Kent armstrong maakt een variant met 4 poles. 2 stratsized humbuckers aan elkaar geplakt.

    Ik zit echt te twijfelen of ik die dimarzio crunch lab moet kopen. 62 pleuro's is niet veel en ik wil hem altijd al eens proberen. Wel jammer dat hij zwart is en als het niks is zit ik met nog een pickup
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.484

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Herinneren we ons deze nog?

    Sentiment, zwak voor Hamer. Vooral de Phantom GT in Cameo.




    Enniewee, Ik heb een kleine strat pickup obsessie. Oude Fenders, dure boetieken, handgewonden meesters... been there, done that. Ik heb nog een doos vol van die dingen liggen. De beste pickups, in mijn oren dan, komen van een Japanse Greco Super Real. Die dingen zitten nou op een oude strat... zo zie je maar weer, je kan er geen pijl op trekken.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 oktober 2008
    Locatie
    whereever I lay my head
    Berichten
    6.352

    Standaard

    Ik heb onlangs de stock pickups uit mijn MIJ strat vervangen door Leosounds Red House pickups. Handgemaakt in zuid Duitsland, scatterwound enzo.

    Voor 100,= vroeg ik me af hoe groot het verschil zou zijn. Maar WTF!! Mijn mond viel open. Het was al een lekkere strat, erg resonant, ook akoestisch al goed (voor een strat) met helemaal geen slechts pups. Maar nu gaat 'ie nooit meer weg. Wat een verschil. Mijn leraar was ook onder de indruk.

    Aanrader. Michael Pantleon van Leosounds is veel te goedkoop voor wat 'ie levert. Als 'ie 2x zo duur was, zou ik het nog steeds een prima prijs vinden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    @ Mitch: Ik heb GFS hotrails in mijn Thinline Tele en dat zijn serieus lekkere pickups. Ik denk dat Joe Barden of Bill Lawrence nog even een stap omhoog is, maar voor the time being ben ik hier super content mee.



    Ik heb zelf Tonerider Vintage Plus in mijn Japanse Custom Telecaster reissue zitten. Alder body en Maple/Rosewood op de neck.
    Lekkere pickups. Echt twangin', poppin' and bitin'. Klinkt gewoon heel authentiek zoals een Tele moet klinken. Lekker beefy onderin en in het midden en een gezonde dosis hoog voor het betere Tele werk. Qua sound zijn ze niet heel bijzonder per sé. Gewoon goede Tele pickups voor als je gitaar een upgrade nodig heeft, maar je niet teveel aan de sound opzich wilt veranderen.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rijsberman Bekijk bericht
    Ik heb onlangs de stock pickups uit mijn MIJ strat vervangen door Leosounds Red House pickups. Handgemaakt in zuid Duitsland, scatterwound enzo.

    Voor 100,= vroeg ik me af hoe groot het verschil zou zijn. Maar WTF!! Mijn mond viel open. Het was al een lekkere strat, erg resonant, ook akoestisch al goed (voor een strat) met helemaal geen slechts pups. Maar nu gaat 'ie nooit meer weg. Wat een verschil. Mijn leraar was ook onder de indruk.

    Aanrader. Michael Pantleon van Leosounds is veel te goedkoop voor wat 'ie levert. Als 'ie 2x zo duur was, zou ik het nog steeds een prima prijs vinden.
    +1, ik heb voor minder dan €80(!) op ebay.de een tweedehands setje Leosounds Vintage Player Irish Tour gekocht voor in mijn Squier silver series. Ongelofelijk goede kwaliteit, ook voor de nieuwprijs! Daarnaast kun je bij je bestelling ook eventuele speciale wensen doorgeven (bv overwound, wel of geen reverse winding, scatterwound): hij wikkels de pickups normaal gesproken pas na de bestelling.
    http://leosounds.de/
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ik zou nog steeds een van mijn strats willen voorzien van een Sustainiac element. Ik heb al een kandidaat, nu nog wat geld...



    http://www.sustainiac.com
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top