Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 45
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    3.329

    Standaard

    Tja, wat moeten we daar nou van zeggen... superleuk voor hem dat-ie die titel heeft gekregen en ik kan me goed voorstellen dat zijn spel in de setting van Clash of the Coverbands het publiek erg aanspreekt. En ik doe het hem niet na.
    Maar door "de beste" te roepen en door een nummer van Randy Rhoads te nemen, nodig je dan weer vergelijkingen uit waar-ie minder gunstig uitkomt, vrees ik.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 juli 2004
    Locatie
    Zoetermeâh
    Berichten
    2.380

    Standaard

    Het is allemaal een kwestie van smaak.

    Tis ook niet mijn cup of tea, maar om nu zo negatief te doen, lijkt me ook niet nodig. Als hij echt verkozen is tot beste gitarist vd Clash 2010, dan zal hij toch wel wat kunnen, lijkt me.
    Maar misschien is de topic titel wel een beetje 'kijk mij nu eens', waardoor mensen al gauw in de tegenaanval gaan. Maar als ik het goed begrijp, is de topic starter een tevreden leerling en niet de beste man zelf, dus lijkt me een legitieme reden om er een topic over te beginnen.
    Rock on amigos!

  3. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rocker_71 Bekijk bericht
    Maar als ik het goed begrijp, is de topic starter een tevreden leerling en niet de beste man zelf, dus lijkt me een legitieme reden om er een topic over te beginnen.
    Dit klopt idd Rocker_71. Ik probeer mijn leraar een beetje te promoten hier en daar. Omdat ikzelf heel veel hebt opgestoken van zijn lessen. Dat gun ik een ander ook. Ik heb de filmpjes gekozen niet om de noten te laten zien maar de techniek. Ik heb meerdere filmpjes waar hij blues speelt, rock, metal en zelf nederlandse muziek van jan smith tot hazes en tot wim sonneveld (het dorp:P) Maar die ga ik hier natuurlijk niet allemaal neergooien. Dit is gewoon om een impressie te geven dat hij degelijk wat kan. Mja sommige mensen begrijpen dat helaas niet, is niet erg.. meningen zijn er om gedeelt te worden zeg ik maar
    Up the Irons!!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2005
    Locatie
    Losser
    Berichten
    7.421

    Standaard

    http://www.youtube.com/watch?v=PvANVQn7mKU
    http://www.youtube.com/watch?v=tCHjbeUhDXs

    Twee van de beste nummers ooit helemaal verpest...

    Maar die zangeres is daar de hoofdoorzaak van denk ik. Maar van hem ben ik ook verre van weg. Als rthythm vind ik hem wel redelijk, maar solo's afgrijselijk, zelfs als hij rustig probeert te spelen.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door artnaz Bekijk bericht
    http://www.youtube.com/watch?v=PvANVQn7mKU
    http://www.youtube.com/watch?v=tCHjbeUhDXs

    Twee van de beste nummers ooit helemaal verpest...

    Maar die zangeres is daar de hoofdoorzaak van denk ik. Maar van hem ben ik ook verre van weg. Als rthythm vind ik hem wel redelijk, maar solo's afgrijselijk, zelfs als hij rustig probeert te spelen.
    Let hier: Dit zijn filmpjes van 2 jaar geleden.. komt ook uit de playlist van hun eerst optreden.. jammer dat jullie niet de tijd nemen om de filmpjes van NU te bekijken.
    Up the Irons!!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 november 2001
    Locatie
    Zutphen, Gelderland
    Berichten
    2.141

    Standaard

    betekend dat dat ie 2 jaar geleden zoog en nu een gitaargod is?

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 december 2005
    Locatie
    Losser
    Berichten
    7.421

    Standaard

    Bovendien hebben we dat "voorproefje" van jou ook bekeken.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 januari 2003
    Locatie
    Middelburg
    Berichten
    10.228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GuitarN00B007 Bekijk bericht
    Dit klopt idd Rocker_71. Ik probeer mijn leraar een beetje te promoten hier en daar. Omdat ikzelf heel veel hebt opgestoken van zijn lessen. Dat gun ik een ander ook. Ik heb de filmpjes gekozen niet om de noten te laten zien maar de techniek. Ik heb meerdere filmpjes waar hij blues speelt, rock, metal en zelf nederlandse muziek van jan smith tot hazes en tot wim sonneveld (het dorp:P) Maar die ga ik hier natuurlijk niet allemaal neergooien. Dit is gewoon om een impressie te geven dat hij degelijk wat kan. Mja sommige mensen begrijpen dat helaas niet, is niet erg.. meningen zijn er om gedeelt te worden zeg ik maar


    Wat wil je hier nu mee zeggen?
    Het is niet zo omdat we hem geen gitaargod vinden, wij jou niet begrijpen.
    Wellicht stelt hij jouw promotie niet eens op prijs, heb je daar al eens over nagedacht?



    Overigens is de uitvoering van " I don't know" gewoonweg slecht, van de hele band, de vorm klopt niet, het is te gehaast en de solo is ronduit lachwekkend.
    Laatst gewijzigd door marc_o; 19 april 2010 om 20:10
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

  9. #19
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Music

    Verplaatst.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  10. #20

    Standaard

    Ik vind de "beste gitarist" de gitarist die nummers het mooist speelt. Niet de gitarist die technisch gezien het beste speelt / meeste kan.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top