Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 20 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 196
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 februari 2008
    Locatie
    baal
    Berichten
    467

    Standaard

    vette nummers..vette gitaar,drum,bas,vocals echt vette shit jonge keep it up.\m/(o.°)\m/
    ZOEKT JACKSON RR1 OF ANDERE VETTE fLYING V's OF RR'S

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 april 2009
    Locatie
    rijkevorsel city hellgium
    Berichten
    965

    Standaard

    mijn oprechte complimenten
    ik ben ook normaal niet voor grunten maar dit kan ik echt wel waarderen....
    klinkt echt super

    grtz d

  3. #33

    Standaard

    Ben een grote death fan maar loop tegenwoordig niet echt meer warm van nieuwe releases, aangezien het grotendeels random snelheid is (Origin) of saaie old school rehash.

    Moet zeggen dat ik erg verrast was met jullie nummers, klinkt echt geweldig. Goede riffs, goede productie, old-school sound maar klinkt toch redelijk origineel.

    Ik houd me aanbevolen voor de EP zodra hij uit komt !

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Jullie zijn geweldig! Haha ik had dergelijke reacties écht niet verwacht gewoon!

    Over een paar weken zal de EP wel helemaal geperst en wel zijn, dan spam ik wel wat in dit draadje

    En ondertussen: spread the word

    Iemand in dit topic had het er nog over dat hij wel wat effecten over de vocals gedaan zou hebben, daar wil ik nog even op reageren: Dit is mijn strot, en ik heb een hekel aan reverb/echo en de hele reut. Ik hou het allemaal het liefst zo puur mogelijk, ik heb zelfs maar 4 zinnen op de hele EP gedubbed.

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2007
    Locatie
    Naaldwijk
    Berichten
    3.290

    Standaard

    Is toch mooi als je ergens lang mee bezig bent en geld in stopt, dat er dan wat moois uit rolt en gewaardeerd wordt

    Laat maar zo'n EP deze kant op komen tegen de tijd dat ze geperst zijn

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Locatie
    Planet KiXi
    Berichten
    3.668

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho Bekijk bericht
    Jullie zijn geweldig! Haha ik had dergelijke reacties écht niet verwacht gewoon!

    Over een paar weken zal de EP wel helemaal geperst en wel zijn, dan spam ik wel wat in dit draadje

    En ondertussen: spread the word

    Iemand in dit topic had het er nog over dat hij wel wat effecten over de vocals gedaan zou hebben, daar wil ik nog even op reageren: Dit is mijn strot, en ik heb een hekel aan reverb/echo en de hele reut. Ik hou het allemaal het liefst zo puur mogelijk, ik heb zelfs maar 4 zinnen op de hele EP gedubbed.
    Ja, houden zo.
    Wordt al veel te veel gedaan op grunts, als ze niet kunnen grunten gooien ze dr maar liters reverb overheen zodat het nog enigzins 'heavy' wordt. Jouw grunt is zo retevet, puur en bovendien verstaanbaar, ipv. die overgeproduceerde shit.
    Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.

    www.facebook.com/timosomers

    Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.

  7. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho Bekijk bericht
    Jullie zijn geweldig! Haha ik had dergelijke reacties écht niet verwacht gewoon!

    Over een paar weken zal de EP wel helemaal geperst en wel zijn, dan spam ik wel wat in dit draadje

    En ondertussen: spread the word

    Iemand in dit topic had het er nog over dat hij wel wat effecten over de vocals gedaan zou hebben, daar wil ik nog even op reageren: Dit is mijn strot, en ik heb een hekel aan reverb/echo en de hele reut. Ik hou het allemaal het liefst zo puur mogelijk, ik heb zelfs maar 4 zinnen op de hele EP gedubbed.
    Reverb/echo is een natuurlijk iets. Als jij 1 meter voor mij staat en wat staat te brullen dan heb je tal van reflecties/echo's uit de ruimte, maar als je vocals opneemt dan heb je heel weinig van die reflecties.
    Met een reverb probeer je dat weer te simuleren zodat het wat ruimtelijker/natuurlijk/organischer klinkt.
    Maar aangezien het brute metal is (en brute metal is helemaal niet natuurlijk/organisch) maakt het helemaal niks uit! Lekker rauw, direct en in your face
    Mm, die 5150/6505 heeft zo'n bekende korrel. Is het verder ook met jouw RR24 opgenomen die blackouts heeft?
    Laatst gewijzigd door Arvoitus; 18 april 2010 om 23:29

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arvoitus Bekijk bericht
    Mm, die 5150/6505 heeft zo'n bekende korrel. Is het verder ook met jouw RR24 opgenomen die blackouts heeft?
    Juist. Beide partijen met dezelfde RR24 met blackout, alleen met de 2e partijen iets aan de knoppen gedraaid.

  9. #39

    Thumbs up

    Vette pakkende nummers gozer! Grooved als een gek!!!
    De productie is ook erg lekker en vooral de vocals vind ik bovengemiddeld goed.
    Ik zal jullie met interesse blijven volgen en wellicht kunnen we in de toekomst eens een showtje samen doen!
    Horns up \m/

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Hey gast! Ik had jullie gister toegevoegd op myspace, en toevallig net een reply op jullie profiel terug geplaatst

    Een showtje of wat moet er toch wel in zitten!

    Cheers!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top