Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 19 van 20 EersteEerste ... 917181920 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 190 van 196
  1. #181
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    En de mix van death metal en metalcore is natuurlijk deathcore
    Inderdaad. Of natuurlijk metalmetal, maar die term wordt niet zo vaak meer gebruikt.

  2. #182
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 oktober 2007
    Locatie
    Old Vleuten town
    Berichten
    2.460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ik zie de smiley maar de humor van deze lompe opmerking ontgaat me vooralsnog.
    Als je Tho's uitspraken op dit forum een beetje kent is het wat makkelijker te begrijpen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    de franse taal klinkt prachtig, vooral als een mooie jonge franse mevrouw met kleine harde t* die uit haar rode mondje laat rollen
    fb | tet

  3. #183
    Junior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Locatie
    mariakerke (gent)
    Berichten
    8.246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ik zie de smiley maar de humor van deze lompe opmerking ontgaat me vooralsnog.
    Had er niet op gelet dat je niet zo veel posts hebt en dus waarschijnlijk niet erg lang op het forum bent. Het is een beetje een insider op het forum gestyleerd naar een legendarische uitspraak van Tho

    Het was dus niet slecht bedoeld. Excuses.

    Zo en nu weer Bodyfarm.
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

    http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

  4. #184
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Ok, mmm, bedankt voor de uitleg dan maar haha.

  5. #185
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Standaard

    Agressief etterbakje hoor, die Tho! pas maar op! Do mind the smiley >>>

  6. #186

    Standaard

    Tho heeft een kort lontje bedoelen ze.

    Maar he, da's metal!

  7. #187
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Niet mijn genre (alhoewel ik best wel wat death metal luister hoor, Miseration, Solutiion 45, Between The Buried And Me etc), ik ben ook meer van bloemetjes en bijtjes en niet van de amputatie-fetisjen (en al helemaal niet van omgedraaide kruizen!), maar de mix is solide, de nummers niet vernieuwend maar denderen als een oldskool trein en je grunt is echt bovengemiddeld goed te noemen. Proficiat!
    Thanks man!! Het omgekeerde kruis in het logo moet je echter niet als statement zien, maar gewoon als onderdeel van de deathmetal cultuur Teksten gaan ook niet écht over gory stuff gheghe

    Miseration is vet trouwens!!

  8. #188
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Bedankt voor de uitleg. Ik, als Christen en als metalfan (sinds 1985 alweer) ageer echter graag tegen de verwevenheid van dit soort satanische meuk en mijn favoriete genre

    Verder niet per se aan jou gericht: maar het verbaast mij enorm dat als ik in mijn (volgens mij eerste) post (hier ooit) zeg dat mijn metal 'Christelijke metal' is, er enorme discussies ontstaan, maar niemand kraait over omgedraaide kruizen en waarvoor het staat. Ik vind het gewoon jammer dat velen idd vinden dat metal en satanisme of whatever bij elkaar horen. Ik vind dat onzin. Het staat je vrij om te zingen over de duivel of over de eeltpit van je overgrootmoeder of whatever, maar ik vind t jammer dat men mijn favoriete genre altijd zo onlosmakelijk met satanisme verbindt. Nergens voor nodig, metal is voor mij nl overstuurde gitaren, fantastisch drumwerk (het liefst met double bass hehe), muzikaal vakmanschap en de altijd prominente inovatie van het genre. MUZIEK dus, geen ideologie of religie of whatever.

    Anyway, ik heb geen zin in een discussie over religie of whatever. Ik wou t gewoon ff kwijt.

    Tsjek vooral ook mijn metal een paar topics onder deze Is wel wat andere koek maar ben toch benieuwd of je tips hebt over bijv gitaarsound of mix!

    (en Miseration BEUKT ja, vooral die 2e!!)

  9. #189
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Ik wou wel weer eens met een update komen! Het meeste materiaal voor de full lenght is klaar. Hier en daar nog wat opvijzelen, maar dat komt goed.

    De EP wordt binnen 3 maanden uitgebracht bij Abyss Records met booklet in jewelcase.

    We hebben nu helaas geen gigs staan, dus suggesties zijn altijd welkom!

  10. #190
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 mei 2009
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    617

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho Bekijk bericht
    Ik De EP wordt binnen 3 maanden uitgebracht bij Abyss Records met booklet in jewelcase.

    We hebben nu helaas geen gigs staan, dus suggesties zijn altijd welkom!
    Ik ben benieuwd Tho. Hoop dat ie net zo vet is als de EP.

    Nog steeds geen optredens?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top