Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 20 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 196
  1. #91
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2007
    Locatie
    Naaldwijk
    Berichten
    3.290

    Standaard

    Ah. In orde

  2. #92
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2006
    Locatie
    Terneuzen
    Berichten
    831

    Standaard

    Tho, wat een heerlijk schijfje man!!!!

  3. #93
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J-P Bekijk bericht
    Tho, wat een heerlijk schijfje man!!!!
    Hey thanks gozer!!! Welk nummer vind je het best?

    Cheers!

    Oh trouwens, we zijn benaderd door een band die met ons in de Pit in Terneuzen wil spelen! To be continued

  4. #94
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2006
    Locatie
    Terneuzen
    Berichten
    831

    Standaard

    Ik vind Heartraped het vetst, de riffs zijn zo heerlijk smeuiig en down right dirty daarin, het is een nummer dat maar blijft gaan, heerlijk. Ik hou niet van supersnelle snare (bijvoorbeeld 1ste couplet van "bodyfarm" maar het riff daarna is weer vet qua drums), maar het is heerlijk afwisselend waardoor het niet stoort. Al met al een vette binnenkomer, gewone no nonsense in your face metal!

    Ha, in de pit, als je maar niet in juni doet, dan ben ik op vakantie.
    Laatst gewijzigd door J-P; 28 mei 2010 om 19:51

  5. #95
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    haha dat komt wel goed, we beginnen pas in september met gigs, en zéker niet eerder!

  6. #96
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2007
    Locatie
    De Koekstad
    Berichten
    10.352

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimoSomers Bekijk bericht
    Gaaf hoor Tho!
    Niet m'n genre (meer) maar desondanks dat zeer luisterbaar en erg goed gespeeld, het is heel toegankelijk.
    En respect voor je grunt ook! Je bent een van de weinigen waarvan ik de grunt niet irritant vind.
    Vette shit!
    Mee eens, bij mij houdt het qua t(h?)rash/death-metal op bij Slayer, maar dit is de eerste grunt-zanger die ik OK vind, nog steeds niet mijn smaak, maar vind het toch wel vet en energiek.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho Bekijk bericht
    ....
    Iemand in dit topic had het er nog over dat hij wel wat effecten over de vocals gedaan zou hebben, daar wil ik nog even op reageren: Dit is mijn strot, en ik heb een hekel aan reverb/echo en de hele reut. Ik hou het allemaal het liefst zo puur mogelijk, ik heb zelfs maar 4 zinnen op de hele EP gedubbed.
    Een klein beetje galm had misschien best gekund, maar zo klinkt het ook goed, en eerlijk.

    Wat op/aanmerkingen:

    - De riffs zijn op zich niet heel erg origineel, maar wel lekker, goeie open sound ook.
    - Voor de solo's geldt een beetje hetzelfde, maar past perfect bij de muziek, en doet me direct aan een gemiddelde Slayer-solo denken.
    - De drummer en de bassist zijn pure wereldklasse. Kan de drummer het live ook een beetje waarmaken, zonder triggers zeg maar?

    Ik had dit niet verwacht van ons aller Tho.

    Tho >>> chapeau!

  7. #97
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    thanks you man!! De bassist op deze plaat is Harry van Breda, niet onze live-bassist dus, maar die kan het uiteraard ook spelen.

    Quint is een geweldig strakke drummer die dit absoluut live ook waar kan maken. Triggers veranderen daar niks aan, want als je het eigenlijk niet strak kan spelen, val je dmv de definitie van triggers extra hard door de mand. Live gebruiken we triggers voor de bassdrum, omdat basdrums in metal voor de meeste geluidsmannen een pijn in den bibs is, en we willen de kick toch wel tot z'n recht laten komen.

  8. #98
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 december 2006
    Locatie
    Thuis, achter de geraniums
    Berichten
    2.143

    Standaard

    Ik ben niet zo van de death metal, maar het klinkt me een partijtje bruut zeg! Strak, vuil en hard.. Mijn complimenten!

  9. #99
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Locatie
    Ieper (België)
    Berichten
    336

    Standaard

    Vette paté, het mag gezegd worden. Je zult het waarschijnlijk al vaker gehoord hebben, ik hoor erg veel Vader in jullie muziek. Kan enkel maar een compliment wezen. Alles is goed onderbouwd en de vocalen zitten er recht op. Sterk debuut.

  10. #100
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 april 2006
    Locatie
    amersfoort
    Berichten
    17.197

    Standaard

    Voor de mensen die een EP bij me besteld hebben:

    Ik kreeg ze weer terug met de post. De brieven gehavend en sommige EP's ook. De TNT zij dat er te weinig postzegels opzaten, verder reppen ze geen woord over de beschadigingen. Dat is uiteraard mijn zaak, jullie schijfje is gisteren opnieuw op de post gedaan met een extra postzegel.



    Sorry voor het ongemak, en nogmaals bedankt voor de support!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top