Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 24
  1. #1

    Standaard Linkshandige Witte Les Paul

    Hallo,

    Ik ben al heel lang opzoek naar een (betaalbare) witte linkshandige Les Paul.

    Ik heb niet echt veel geld en zoek daarom naar een zo goedkoop mogelijke gitaar (dus geen Gibson of Epiphone, ik heb liever een goedkoop merk). Ik heb al wat gezocht op Google, maar daar kon ik niet echt iets vinden. Daarom vraag ik dus of jullie enig idee hebben waar ik zo'n ding kan vinden.

    Groeten,
    Ruben.

  2. #2

    Standaard

    http://www.rondomusic.com/product2444.html

    Voor als het niet per sé een LP Custom model hoeft te zijn. Moet je even op het forum zoeken naar posts over Rondo en Agile.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend Bekijk bericht
    Ik zou 'm uit het raam flikkeren en er zelf achteraan springen.

  3. #3

    Standaard

    Ik ben meer opzoek naar zo'n custom, maar alsnog bedankt.

  4. #4

    Standaard

    waarom wil je dan een custom als een epiphone al te duur is?
    Je wilt dus een goedkope witte les paul en die staat daar op die site, die goedkoper is dan een epiphone die rond de 350 liggen tweedehands, en dan wil je liever nog een custom in plaats van een standard.
    Dus met andere woorden, meer geld uitgeven aan een randje om je gitaar, terwijl je zo goedkoop mogelijk uit wilt zijn?

    vreemd
    Epiphone Les Paul Standard plus '07
    Ibanez GAX 70 '03
    Ibanez MC924 '85 Bas
    Marshall JCM 900

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hiro Bekijk bericht
    waarom wil je dan een custom als een epiphone al te duur is?
    Je wilt dus een goedkope witte les paul en die staat daar op die site, die goedkoper is dan een epiphone die rond de 350 liggen tweedehands, en dan wil je liever nog een custom in plaats van een standard.
    Dus met andere woorden, meer geld uitgeven aan een randje om je gitaar, terwijl je zo goedkoop mogelijk uit wilt zijn?

    vreemd
    Heb jij dan een site waar ik zo'n epiphone voor 350 kan krijgen? Die kan ik zelf namelijk niet vinden.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door winterwolf15 Bekijk bericht
    Heb jij dan een site waar ik zo'n epiphone voor 350 kan krijgen? Die kan ik zelf namelijk niet vinden.
    Websites voor goedkope les paul's:
    - www.marktplaats.nl
    - www.gitaarmarkt.nl
    - www.speurders.nl
    - www.2dehands.nl
    - etc.

  7. #7
    Tankman
    Guest

    Standaard



    Ook verkrijgbaar in linskhadndige variant. Ik heb nu de rechtshandige in de winkel staan, in het wit. Het is tot nu toe mijn favoriete Tokai. Speelt heerlijk en klinkt nog heerlijker. Ik heb de zwarte ook in handen gehad. Ook een pracht van een plank.

  8. #8

    Standaard

    Probeer inderdaad tokai maar. Via Peter Verspuy misschien? Die hebben er wel wat. Of leftyguitars.be, die hebben ze ook.
    Lefty Bach Explorer
    Lefty Indie IPR Solid
    Lefty Hohner ST-57
    Lefty Alhambra NW-3

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht


    Ook verkrijgbaar in linskhadndige variant. Ik heb nu de rechtshandige in de winkel staan, in het wit. Het is tot nu toe mijn favoriete Tokai. Speelt heerlijk en klinkt nog heerlijker. Ik heb de zwarte ook in handen gehad. Ook een pracht van een plank.
    Zo een als op dat plaatje is precies wat ik hebben wil. Heb je een link waar ik de linkshandige versie kan zien?

  10. #10
    Tankman
    Guest

    Standaard

    Nee, die heb ik niet. Tokai heeft niet zo veel foto's beschikbaar gesteld, en via google vind ik alleen rechtshandige. Maar hij is er wel. Wij doen veel met Tokai in de winkel. Hadden vandaag nog de vertegenwoordiger aan de lijn. Ik weet zeker dat hij als linkshandig te krijgen is. Volgens mij doet Tokai zelfs linkshandig zonder meerprijs tov rechtshandig.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top