Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Kuhrtje Hier!

  1. #1

    Standaard Kuhrtje Hier!

    Heee jongens!

    Ik ben Evert, woon in Son en Breugel (dorpje ten noorden van Eindhoven )
    en ben 21 jaar. Ik studeer in Tilburg aan de docentenopleiding voor het vak Geschiedenis.

    Ik speel nu 1 jaar gitaar, dit doe ik zonder lessen aangezien ik daar het geld niet voor heb.
    Vorig jaar ben ik 2x naar een Metallica concert geweest, en dat gaf de doorslag om ook echt te gaan beginnen met een gitaar. Zo gezegt, zo gedaan.

    Ik heb toen gitaar geleend van mijn zwager. Een Epiphone SG ( niet een hele dure, rond de 250 euro ofzo ) en daarbij een Roland Cube 15.
    Hierop ben ik een beetje gaan klooien en merkte dat het me wel redelijk voor de wind ging.

    Na de zomervakantie had ik wat geld over en vond eigenlijk dat ik wel een eigen gitaar moest hebben.
    Toen ben ik naar Feedback in Eindhoven gegaan en daar heb ik een Roland Cube x15 gekocht ( dezelfde, vond het wel een lekker versterkertje ) samen met een Epiphone Les Paul Special II.. Je voelt hem al aankomen, een gitaar van 130 euro is natuurlijk niet veel soeps.....
    Daar hebben jullie deels wel gelijk in, hij ontstemt als de malle en zelfs met Gotoh tuners erop is het draaien en draaien.

    Dit is de set

    Sinds kort heb ik nog een Digitech RP50 pedaaltje erbij om voor wat effecten te zorgen, aangezien ik ReverB en Chorus wel mis op de Roland.

    Zelf ben ik nu opzoek naar een Epiphone Les Paul Custom. Zijn dit een beetje prima gitaren? Ik heb er bij Feedback al meerdere malen opgespeeld en dat verschil merk je wel met mijn gitaar zeg!!


    Dit was mijn ( toch wel lange ) introductie... mochten er vragen zijn

    Oftewel: is een Les Paul Custom van Epiphone een goede keuze?

  2. #2

    Standaard

    Leuke introductie!

    Ben net zo nieuw op het forum als jij

    Welkom dan maar ^_^

  3. #3
    Senior Member