Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13
  1. #11
    Banned
    Geregistreerd
    31 januari 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    2.313

    Music

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Basvarken Bekijk bericht
    Het ziet er misschien nogal intimiderend zo'n kerel die met een kolomboor in de weer gaat.
    Maar het is echt heel erg simpel en je kan gewoon een accuboormachine pakken met een heel klein boortje.
    Voordeel is dat het eindresultaat er vele malen netter uitziet dan geklooi met tippex of nagellak.
    Uhuh.. Goeie tip hoor, aan een gitaarnoob.

    Maar nu serieus: Tijdelijk ff een paar stipjes maken met wat plakkertjes. En er aan werken te leren spelen zonder die stipjes, dat heb je vrij snel door hoor.

    D.

  2. #12

    Standaard

    Ten eerste: is ze geen gitaarnoob, want ze heeft deze gitaar al een paar maanden en daarvóór heeft ze al een andere gitaar gehad (wél met side dot op de 7e)
    Ten tweede: stel dat je gitaarnoob bent, wil nog niet zeggen dat je twee linkerhanden hebt!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 oktober 2008
    Locatie
    whereever I lay my head
    Berichten
    6.352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door McVenco Bekijk bericht
    Toen ik klassiek les had (alweer 20 jaar geleden ofzo) kocht ik op een gegeven moment ook een nieuwe gitaar zonder dots. Mijn leraar had toen voor het gemak even een klein stukje van een witte vinylsticker bij de 7e fret geplakt, en die zit er nu nog steeds. Slordig geknipt ding, maar soit, het doet zijn job
    Oh, de nostalgie!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top