Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Seagull Coastline

  1. #1
    Member
    Geregistreerd
    6 mei 2007
    Locatie
    Hellevoetsluis
    Berichten
    81

    Standaard Seagull Coastline

    Jo gasten,

    Laatste tijd beetje aan het kijken voor nieuw akoestisch gitaartje. Nu is mijn ook gevallen op een Seagull. Mooie gitaren, zeker deze in dit filmpje;

    http://www.youtube.com/watch?v=V_Oe4pA6yrU&feature=fvw

    Deze kleur kan ik dus nergens vinden, naar mijn idee valt het onder de Coastline series, maar zie 'm ook in geen een winkel.

    Iemand ideeen of dit model (kleur) ergens te koop is?

    Thanks,

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Acoustic Bekijk bericht
    Jo gasten,

    Laatste tijd beetje aan het kijken voor nieuw akoestisch gitaartje. Nu is mijn ook gevallen op een Seagull. Mooie gitaren, zeker deze in dit filmpje;

    http://www.youtube.com/watch?v=V_Oe4pA6yrU&feature=fvw

    Deze kleur kan ik dus nergens vinden, naar mijn idee valt het onder de Coastline series, maar zie 'm ook in geen een winkel.

    Iemand ideeen of dit model (kleur) ergens te koop is?

    Thanks,

    Ik heb niet de indruk dat dit een Seagull is (pickguard is anders), mijn idee is dat ze volledig van mahogany gemaakt is maar inderdaad : een pittig gitaartje !
    Laatst gewijzigd door Fingerpick; 13 april 2010 om 02:27
    Hoyer - Cuenca mod. 50 RE - Takamine EF508C VB - Larrivee D-05 - Larrivee OM-09 - Taylor 814ce - Parlor Yamaha csf35 - Cordoba GK Studio - AER bingo - Boss AD3

  3. #3

    Music

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fingerpick Bekijk bericht
    Ik heb niet de indruk dat dit een Seagull is (pickguard is anders), mijn idee is dat ze volledig van mahonany gemaakt is maar inderdaad : een pittig gitaartje !
    Hallo,

    Slagplaat zegt Gibson, brug (2 witte stippen aan beide zijden van de brugpennen, lijkt net of er 8 pennen in zitten) zegt Gibson, body vorm (LG0 of 1) zegt Gibson. Maar met de kop is iets raars aan de hand - te smal, te recht. Het geluid is inderdaad puur de mahonie body.

    Mijn vermoeden is dat het gewoon een Gibson is waarvan iemand de kop "bijgewerkt" heeft.

    GReetZ,

    Han.
    --
    dadgad (and other open tunings).

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Locatie
    Hulsberg
    Berichten
    939

    Thumbs up

    Het is in ieder geval geen seagull en aan de kleur te zien heeft deze gitaar er al wat jaartjes opzitten, klinkt wel goed.
    Mvgr. Dirk Jan

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top