Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard Onszelf ook eens voorstellen

    Ik zie net dat hier een voorstel-topic is, dus zal ik dit ook maar even invullen.

    Ik ben Isabelle, 24 lentes op de teller en woon momenteel samen met mijn vriendin in het verre West-Vlaanderen, in een afgelegen dorpje helemaal tegen de Franse grens en dicht van de grens Vlaanderen-Wallonië.
    Mijn enige hobby is audio. Voor mij moet muziek zo natuurgetrouw klinken en dat kan enkel met een goeie audio-installatie, zowel thuis als in de wagen.
    Ik ben op dit forum terechtgekomen omdat ik al een poosje er over denk basgitaar te leren spelen.
    Van mijn 10de tot 13de levensjaar heb ik nog keyboard gespeeld en ook lessen gehad. Dit heb ik later opgegeven en na lang genoeg stof vangen heb ik ook mijn Technics SX-KN920 keyboard verkocht.

    Mijn vriendin, Xenia aka xeentje, telt eveneens binnenkort 24 lentes, vindt goed geluid in huis en in de wagen ook zéér belangrijk en speelt gitaar en drum.
    Het is echter wel al een tijdje geleden dat ze nog achter haar drum heeft gezeten vanwege het vele verhuizen, maar we zijn zinnens binnenkort samen een huisje te kopen waar we ons eindelijk definitief kunnen settelen en een muziek-kamertje fatsoenlijk inrichten.
    Qua gitaren heeft ze momenteel een Fender Mexican Strat en een Epiphone LP100. Versterker(s), cabinet(s) en pedalen heeft ze momenteel niet, maar daar komt binnenkort wel wat verandering in. Ze krijgt van mij namelijk voor haar verjaardag binnenkort ofwel een versterkertje + 1x12" cabinet, ofwel een leuke 2x12" cabinet waar ze zelf nog een versterker(tje) kan bij zoeken.

    groetjes,
    Isabelle

  2. #2

    Standaard

    Toch maar even aanvullen dat de gitaren nog een overblijfsel zijn van vroeger.... Toen had ik alles wat nodig was.... Nu dus niet meer, maar daar komt verandering in.

    (2 electrische gitaren hebben zonder enige versterking zou nogal dom staan op een podium he)
    Laatst gewijzigd door xeentje; 5 april 2010 om 18:56

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Vught
    Berichten
    2.339

    Standaard

    Welkom, ik enk dat jullie er hier wel uit zullen komen wat een leuke versterker is

    Nu is het alleen geen verrassing meer het cadeau :P

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wiellem Bekijk bericht
    Welkom, ik enk dat jullie er hier wel uit zullen komen wat een leuke versterker is

    Nu is het alleen geen verrassing meer het cadeau :P
    Tjah.... Me lieve schat heeft geen ezeltje en een gegeven paard kijk je niet in de mond. Denk dat het voor thuis wat te pielen zeker leuk is!

    Als ik ooit nog op podium wil kruipen zal het wel wat zwaarder zijn.... daarom dat ik aan het rondkijken ben voor een clean bakje van minimum 15w (denk fender clean).... Spijtig dat ik dus geen laboga (of fame derivaat) vind (ik ga echt geen 1500euro aan een alligator hangen aangezien het toch maar voor af en toe is).

  5. #5

    Standaard Isabelle en Xenia, twee ehh... in een klap dus maar

    Hi
    Hartelijk welkom.
    Ik ben dus die ene met die andere mening.
    Vanaf vrijdag met een Eastwoord Hi Flyer voor gaaf grommende bassen tegen de achterkant van mijn spijkerbroek. 2 x P90 elementen. Brommen, ruisen; een tikkie primitief dus.
    Veel plezier op het net!!!
    Groet Gus a.k.a. Duhsjaak (eigenlijk zijn wij allemaal Duhsjaak!)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top