Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2010
    Locatie
    Joure
    Berichten
    1

    Standaard Gitaarles aangeboden in Joure / Heerenveen

    Gediplomeerd gitaardocent, afgestudeerd aan conservatorium, geeft gitaarles in Joure/Heerenveen/Zuidelijk Friesland. Zowel akoestisch als elektrisch, alleen of in groepsvorm. Pop/Rock/Metal/Blues/Jazz, van simpele liedjes tot meer gevorderde materie en theorie, voor beginners en gevorderden vanaf 10 jaar. Lessen kunnen eenmalig afgesproken worden of gereserveerd per maand of 10 weken. Lessen vinden meestal plaats in de avond, echter kan ik hierin flexibel zijn. Er kan gekozen worden voor een lesduur van een half uur, drie kwartier of een uur, eens per week of eens per twee weken.

    Nog beperkt ruimte; vol is vol!

    Tarief:
    Half uur les: €12,50
    Heel uur les: €25,00

    Tevens kan er basgitaarles en muziektheorieles gevolgd worden. Ook kan ik eventueel popworkshops en bandcoaching geven.

    Naast de gitaarlessen in Joure, welke bij mij aan huis worden gegeven, geef ik ook les in Heerenveen bij de Musykfabryk. Ook daar heb ik nog beperkt plek, dus wees er snel bij!

    Lesprogramma in overleg met leerling, aangepast op niveau en wens van de leerling. Persoonlijke en enthousiaste benadering van het spelen.

    groeten,

    Martin de Vries

  2. #2

    Post Hallo

    Ik wil graag lessen van u hebben kan het dan ook in keer in de 2 weken?

    u kunt mij mailen op dboerema@hotmail.nl

  3. #3

    Standaard gitaarles

    Ik zou graag bij u lessen, kunt u contact met mij opnemen?

    groetjes Hedwich

    hedwichpostma@hotmail.com

  4. #4

    Standaard

    Graag contact met mij opnemen voor gitaarles.
    martinavisser@telfort.nl

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door martina Bekijk bericht
    Graag contact met mij opnemen voor gitaarles.
    Ik vraag me af of die oproep wel bij ts gaat aankomen.....
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top