Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 39 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 384
  1. #11

    Standaard

    Geweldig idee!

    Zelf heb ik ook behoefte aan een soort computer (lees Axe-Fx) les. Een Axe-FX professor die in gewone mensentaal kan uitleggen wat je met welke instelling kan bereiken en doen. Dit om niet alles zelf te hoeven uitdokteren.

    Heb hier de Ultra staan met Art Dual Tube EQ, Art SLA 2 en 2 TT-CABS met 250 watt Beyma 12GA50 Full Range Speakers. Ik wacht nog op de Stealthboard als foot controller.

    Groet

    Herman

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 februari 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    1.124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herrieman Bekijk bericht
    Geweldig idee!

    Zelf heb ik ook behoefte aan een soort computer (lees Axe-Fx) les. Een Axe-FX professor die in gewone mensentaal kan uitleggen wat je met welke instelling kan bereiken en doen. Dit om niet alles zelf te hoeven uitdokteren.

    Heb hier de Ultra staan met Art Dual Tube EQ, Art SLA 2 en 2 TT-CABS met 250 watt Beyma 12GA50 Full Range Speakers. Ik wacht nog op de Stealthboard als foot controller.

    Groet

    Herman
    Voor uitleg, zie mijn How-To pagina in mijn handtekening.
    Prijs van dat Stealthboard is wel okay, maar een FCB met Uno module is volgens mij goedkoper en veelzijdiger.
    Alexander van Engelen

  3. #13

    Standaard

    Beste Alexander (Le profesur)

    Je wiki heb ik de afgelopen weken helemaal uitgepluist. Dus dank daarvoor. Neemt niet weg dat les in het programmeren van deze computer (want dat is het uiteindelijk) echt geen kwaad kan. Ik denk dat er meer gebruikers zijn die dat best zien zitten. Graag bombadeer ik you als "Le profesur"http://www.gitaarnet.nl/forum/images/smilies/icon_wink.gif

    Aangaande je tip van de Pedalenbak van Behringer (dacht ik) dank daarvoor.
    Deze had ik in mijn overwegingen al meegenomen. Het wordt toch waarschijnlijk de Stealthboard. Ik denk dat de specs vrij impressive zullen zijn. Verder past tie waarschijnlijk in 2 lege HE's in mijn rack. Phantom power is een kwestie van 2 kabels aan elkaar plakken.

    Oh Ja, de meeting in omgeving Utrecht laten plaats vinden is goe

    Greetings

    Herrieman

  4. #14
    Member
    Geregistreerd
    31 maart 2010
    Locatie
    Rocktown (Keistad)
    Berichten
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yek1 Bekijk bericht
    Voor uitleg, zie mijn How-To pagina in mijn handtekening.
    Prijs van dat Stealthboard is wel okay, maar een FCB met Uno module is volgens mij goedkoper en veelzijdiger.
    Jajajajajajajajajajaja.
    Ik heb ook een FCB1010 met UnO. 5/5 stompbox mode rules! Alleen die pedalen... Ga es kijken of ik er gewone potmeters in kan fabriceren. Het schijnt te werken, alleen de montage...

    Zo'n Liquidfoot junior me trouwens ook wel heel prettig met de 8/8 omschakelbare functie. 8 preset switches omschakelbaar naar 8 IA's. Alleen lastig dat er dan nog een pagina is waar je langs moet schakelen.

    Anyway, ik ben wel hevig geïnteresseerd om die Atomics te horen.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 februari 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    1.124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herrieman Bekijk bericht
    Beste Alexander (Le profesur)

    Je wiki heb ik de afgelopen weken helemaal uitgepluist. Dus dank daarvoor. Neemt niet weg dat les in het programmeren van deze computer (want dat is het uiteindelijk) echt geen kwaad kan. Ik denk dat er meer gebruikers zijn die dat best zien zitten. Graag bombadeer ik you als "Le profesur"http://www.gitaarnet.nl/forum/images/smilies/icon_wink.gif

    Aangaande je tip van de Pedalenbak van Behringer (dacht ik) dank daarvoor.
    Deze had ik in mijn overwegingen al meegenomen. Het wordt toch waarschijnlijk de Stealthboard. Ik denk dat de specs vrij impressive zullen zijn. Verder past tie waarschijnlijk in 2 lege HE's in mijn rack. Phantom power is een kwestie van 2 kabels aan elkaar plakken.

    Oh Ja, de meeting in omgeving Utrecht laten plaats vinden is goe

    Greetings

    Herrieman
    :-) Als ik nu nog leer gitaarspelen ... :-)
    Alexander van Engelen

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 februari 2003
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    437

    Standaard

    Cool een meeting, ik wil ook graag komen.

    Neem uiteraard mijn eigen Axe-fx ultra mee.
    N O U K Ξ D


    WWW.NOUKED.COM

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 februari 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    1.124

    Standaard

    Dudes, tenzij iemand 'n alternatief voorhanden heeft in het midden van NL, ga ik eens kijken of ik wat in Nieuwveen kan regelen. Ik laat het zsm weten.
    Alexander van Engelen

  8. #18

    Standaard

    DB Studio's in Utrecht is een goede locatie. Daar heb ik de vorige keer ook de Axe-Fx van Anand kunnen testen met nog een lading andere mensen.

    Ik ben iig ergggg benieuw naar de Atomics!!

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 februari 2008
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    1.124

    Standaard

    dB's ken ik. Als we daar op een za. of zo.middag een (grote) ruimte kunnen huren, prima. Is maar een paar euro p.p.

    Even een lijst van beschikbare data op zaterdag- en zondagmiddagen aanleggen:

    Yek (Alexander) APRIL 11, 18, 25. MEI: 1, 2, 8, 9, 16, 22, 23.
    Anand APRIL: MEI:
    LikCharmant/Milan APRIL: MEI:
    Syx APRIL: MEI:
    Morris APRIL: MEI:
    MisterE/Geert APRIL: MEI:
    Herrieman/Herman APRIL: MEI:
    Dutch APRIL: MEI:
    Hugo APRIL: MEI:
    Tony L APRIL: MEI:

    Wat mij betreft zijn andere belangstellenden welkom. Houden we alleen geen rekening mee met de data. ;-)
    Alexander van Engelen

  10. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yek1 Bekijk bericht
    dB's ken ik. Als we daar op een za. of zo.middag een (grote) ruimte kunnen huren, prima. Is maar een paar euro p.p.

    Even een lijst van beschikbare data op zaterdag- en zondagmiddagen aanleggen:

    Yek (Alexander) APRIL 11, 18, 25. MEI: 1, 2, 8, 9, 16, 22, 23.
    Anand APRIL: MEI:
    LikCharmant/Milan APRIL: MEI:
    Syx APRIL: MEI:
    Morris APRIL: MEI:
    MisterE/Geert APRIL: MEI:
    Herrieman/Herman APRIL: MEI:
    Dutch APRIL: MEI:
    Hugo APRIL: MEI:
    Tony L APRIL: MEI:

    Wat mij betreft zijn andere belangstellenden welkom. Houden we alleen geen rekening mee met de data. ;-)
    LikCharmant/Milan APRIL: 17 MEI: 8, 15, 29, 30

    Het spijt me, het zijn er niet veel. En er is weinig overlap met Alexander,

    Ciao, Milan

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top