Ben erg benieuwd naar dit ding:

- Schijn je makkelijk bij de brug te kunnen 'plakken' en ook weer te kunnen verwijderen zonder schade, dus op meerdere gitaren te gebruiken.

- Schijnt heel natuurlijk te klinken.

Piëzo's haat ik, een magnetisch klankgat element heb ik wel maar klinkt niet akoestisch doch altijd aangenamer dan piëzo en met een microfoon moet je stijf stilstaan / zitten of je moet iets permanent in je gitaar inbouwen en dat doe ik liever niet. Plus dan moet ik het op meerdere gitaren doen.

Tuurlijk heb ik al op Harmony Central gekeken, maar daar vind ik 2 reviews waarin de reviewer door anderen genoemde nadelen weerspreken, net alsof de fabrikant zich zelf met de reviews bemoeit. Lekker eerlijk

Op youtube staan meerdere filmpjes met demonstraties, waarin ook het nodige gesproken commentaar van de speler te horen is (dus via een microfoon, die natuurlijk ook het gitaargeluid oppikt ook al beweert de speler bij hoog en laag van niet). Hij speelt twee keer een stukje, één keer met microfoon en één keer zogenaamd 'alleen via de transducer' waarbij zijn stem de hele tijd te horen is en je geen verschil in gitaargeluid hoort. Dat stinkt dus ook.

Dus, zijn er hier mensen die de transducer hebben en hun ervaringen zouden willen posten? Geluidskwaliteit, gebruikersgemak, betrouwbaarheid, on-stage ervaringen. Ook als je de transducer ooit had maar nu niet meer gebruikt, waarom niet.

Bij voorbaat dank.