Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard Bullmoose stelt zich voor

    Met het weekend voor de deur . . . probeer ik mijn lidmaatschap op gitaarnet eens te benutten. Dus net password eerst opnieuw laten verzenden

    Mischien iets over de spullen en de voorkeuren, spaans akoestisch, een Yamaha APX en een Ibanez RG, beetje knopfler look-a-like en een bas voor de fun (zoek nog een 5-string headless, wie o wie?) Om de week half uurtje privé les, ik ga 't nog echt begrijpen, eens . . .

    Vooral 90-ies muziek, zal wel aan de leeftijd liggen.

    Ga ik nu mijn 'wie kan me helpen mijn Yamaha VR3000 amp te reïncarneren' post posten

    Groeten,

    Bullmoose

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 oktober 2009
    Locatie
    somewhere over the rainbow
    Berichten
    790

    Standaard

    willkommen

    maarruh...90's en dat zal aan je leeftijd liggen welke leeftijds catogorie zit je dan?

  3. #3

    Standaard Bullmoose

    Hi Bullmoose
    Mooie artiesten naamzeg! Is de naam van het B kantje van mijn favoriete singletje van Bobby Darin uit (gok ik) 1958: Dream lover.
    Bij mij heb je alvast een streepje voor. Al was het alleen maar omdat ik uitsluitend liedjes van anderen speel als het een B kantje is.
    Ook Kurt Cobain had last van dat virus (niet direct een held van me). Die deed Love buzz als de eerste Nirvana single. Van Shocking Blue origine.
    Tot ziens of horen op het forum!!!
    Met vriendelijke groet Gus a.k.a. Duhsjaak

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2010
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    111

    Standaard Hoi Bullmooze

    Ik speel alleen Jazz,
    like Wes Montgomery, of Charlie Christian, lekker ouwe meuk dus wel koel, zo gaaffffff

    Groetjes
    Tux2

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top