Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 maart 2010
    Locatie
    Muizen
    Berichten
    1.881

    Standaard Tweede midlifecrisis

    Dag allen!
    Ik ben nu 30 jaar en aan mijn tweede midlife crisis bezig...
    In mijn eerste ben ik beginnen motorijden (wat ik nog steeds met overtuiging graag doe) en nu heb ik me terug, na jaaaaren niet gespeeld te hebben op een gitaarke dat ik had liggen dat ik daardoor verkocht had, een elektrisch gitaarke gekocht.
    Het is een Ibanez GRG170DX geworden en om dat wat te versterken heb ik er me ineens een MG50DFX bijgekocht (tweedehands allemaal welliswaar)
    Meer dan goed genoeg voor mij. Ik heb weinig of geen talent, maar dat maakt niet uit, ik amuseer me rot met zulke spullekes.

    Ik zal hier wss niet ongelooflijk veel komen posten, maar lezen des te meer.

  2. #2

    Standaard

    hm, 30 en 2e midlife crisis? Dat wordt nog wat met jou de komende 30 jaar....
    Maar uiteraard welkom geheten!

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2002
    Locatie
    Warffum
    Berichten
    14.392

    Standaard

    Welkom. Ik ben nog met mijn eerste midlifecrisis bezig. Maar mijn pubertijd duurde dan ook tot mijn veertigste
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

  4. #4

    Standaard

    he dat is tof, mijn crisissen lopen volgens mij inelkaar over, maar ben erg gelukkig, voorjaar he

  5. #5

    Standaard

    Welkom, genoeg te lezen hier. En als je dan een midlifecrisis moet hebben is gitaar toch wel de beste natuurlijk .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 februari 2008
    Locatie
    Rijswijk
    Berichten
    2.265

    Standaard

    Welkom, je hebt precies dezelfde set als die waar ik mee ben begonnen op elektrisch, en nu 7 jaar elektrische gitaar later heb ik ze allebij nog steeds (gebruik ze alleen niet meer maar ach). Prima dingen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferraririk Bekijk bericht
    mezelf, een homo, iemand die niet helemaal 100% is, wat de hele school weet

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 maart 2010
    Locatie
    Muizen
    Berichten
    1.881

    Standaard

    Ik probeer dagelijks te oefenen, maar dat laat mijn werk me niet altijd toe... (laat thuis en dan willen de mensen stilte in huis)
    En ik heb ook niet de illusie dat ik ooit goed zal worden, maar een beetje spelen op de gitaar dat het ook nog ergens naar klinkt lijkt me wel een haalbaar doel...

    En mijn midlifecrisissen vallen wel mee zenne. Die duren zo een half decennium en komen ongeveer om de 5 jaar voor...

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2008
    Locatie
    Westervoort (Arnhem)
    Berichten
    4.945

    Standaard

    Ik denk (en hoop) dat je een verkeerde definitie gebruikt van midlifecrisis :P.
    Anyway, welkom op dit forum, en wees voorbereid op een flinke toename in koopgedrag voor gitaren/versterkers/speakerkasten/effecten/kabels/plectrums/snaren en nog wel meer .

  9. #9

    Standaard

    Quater life crisis is dat en midlife crisis dat is toch wat later.


    "When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." - Jimi Hendrix

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door smullie Bekijk bericht
    Ik probeer dagelijks te oefenen, maar dat laat mijn werk me niet altijd toe... (laat thuis en dan willen de mensen stilte in huis)
    Ik meende dat je een koptelefoon kon inpluggen in die amp die je hebt . Zonder amp oefent trouwens ook uitstekend. Welkom iig

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top