Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 21
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 maart 2010
    Locatie
    Swalmen
    Berichten
    255

    Standaard Welke ? Ervaringen ?

    Hoi,

    Ik ben op zoek naar een betaalbare semi akoetiesche gitaar voor erbij.

    De volgende 2 heb ik gevonden maar weet niet welke ik moet keizen:

    Ovation OV-AE27 Applause BK

    Fender CD 110 CE BK

    Iemand ervaring met een van deze modellen ? kwalitatief/geluid e.d.

  2. #2
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Ok, ik neem vandaag de piketdienst wat betreft Oneigenlijk Gebruik van de term Semi-Akoestische Gitaar wel weer op me:

    Dat zijn geen semi-akoestische gitaren die je noemt, dat zijn elektro-akoestische gitaren.

    Dit is een semi-akoestische gitaar:



    Maar nee, ik heb verder geen ervaring met die Ovation en Fender.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 maart 2010
    Locatie
    Swalmen
    Berichten
    255

    Standaard

    Jip,

    te snel, te vlot, aai knoow.

    het gaat idd om elektro/akoestisch

    jammer dat je er geen ervaringen mee hebt, toch bedankt

  4. #4
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    Overigens heb ik wel eens op andere Ovations uit de lagere prijsklasse gespeeld, en daar zat wel erg weinig geluid in, vond ik.

    Fender heeft van oudsher op akoestisch gebied geen goede reputatie, maar ik hoor geluiden dat het tegenwoordig wat beter zou zijn.

    Als je echt versterking nodig hebt zou ik wel een 50 à 100 euro hoger gaan zitten. Zoveel kost zo'n versterkingssysteem namelijk, en anders blijft er wel erg weinig over voor de kwaliteit van de gitaar.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 maart 2010
    Locatie
    Swalmen
    Berichten