Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    vraagje Welke effecten over Send&Return

    Beste Gitaristen,

    Ik heb heb vraagje, Welke effecten kun je schakelen over de Send&Return aan de achterkant van mijn Marshall top tsl 60w?? Mijn gitaarsignaal gaat nu door :wah wah pedaal- tuner pedaal -boss turbo distortion -line6 delay unit (dl4)- line6 mm4 modulation en dan in mijn gitaarinput aan voorzijde van de top. Ik ben bang dat ik gitaar signaal verlies op deze manier.

    gr paul

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    de 2 line 6 pedalen, de distortion sowieso niet. de wah verschillen de meningen over (voor/achter voorversterker), moet je zelf maar beetje testen wat je mooier vindt.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paul musicman Bekijk bericht
    Beste Gitaristen,

    Ik heb heb vraagje, Welke effecten kun je schakelen over de Send&Return aan de achterkant van mijn Marshall top tsl 60w?? Mijn gitaarsignaal gaat nu door :wah wah pedaal- tuner pedaal -boss turbo distortion -line6 delay unit (dl4)- line6 mm4 modulation en dan in mijn gitaarinput aan voorzijde van de top. Ik ben bang dat ik gitaar signaal verlies op deze manier.

    gr paul
    Je noemt dit eigenlijk 'effects loop'. zoek daar maar eens op en je ziet dat er veel over geschreven is.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2008
    Locatie
    Tubbergen
    Berichten
    363

    Standaard

    In het volgorde FAQ inderdaad.

    Maar de 2 line6 in de loop en de rest tussen gitaar en amp. Maar dit is puur subjectief en kan voor jou anders zijn.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Music

    http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=117381

    hier heeft Mitch zich voor liggen uitsloven. hier staat veel in over wat je wilt weten.

    groeten Pasqual.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top