Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 32 van 32 EersteEerste ... 22303132
Weergegeven resultaten: 311 t/m 319 van 319

Discussie: Post je gretsch!

  1. #311
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.064

    Standaard

    Affentittengeil Episua!

  2. #312

    Standaard

    Gretsch 6131

  3. #313
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.265

    Standaard

    Mooi hoor niet zo een dikkert.

  4. #314
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Ik vind hem te gek qua klank en looks, alleen kan ik niet helemaal wennen aan de hals, ook niet na een uurtje spelen. Zal vooral aan mij liggen. )
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #315

    Standaard



    Gretsch 5622t

  6. #316
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2004
    Locatie
    Rijen
    Berichten
    5.769

    Standaard

    Ow, die is gaaf! Ik wilde die ook, maar helaas nergens meer te vinden. Ik heb nu de versie met binding rond de body en waar geen 'electromatic' op de kop staat. Voor de rest is ie identiek.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik durf je geen goddelijk gitaristje te noemen, want voor je het weet staat ik in je sig, dat kan de bedoeling toch niet zijn.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes and steal your dreams, it's heaven and hell.

  7. #317

    Standaard

    Die heb ik ook. Heeft even geduurd, maar inmiddels ontstemt 'ie niet meer aan de lopende band. Topkam was ruk ingevijld en de algehele afstelling kon ook beter. Nu ben ik er blij mee!

  8. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Powderfinger Bekijk bericht
    Die heb ik ook. Heeft even geduurd, maar inmiddels ontstemt 'ie niet meer aan de lopende band. Topkam was ruk ingevijld en de algehele afstelling kon ook beter. Nu ben ik er blij mee!
    Dit probleem ken ik helaas met mijn G5422.

    Gitaar speelt en klinkt fantastisch, maar ontstemt als een malle. Wat heb jij er, naast de topkam, zoal aan moeten doen?

  9. #319

    Standaard

    Ja, veelvoorkomend probleem bij deze en aanverwante modellen. Mijn ervaring is dat de afstelling van de brug héél nauw komt, maar het was vooral het vijlen van de topkam. Alle gleuven ietsjes, met meer werk op de G en B snaar. Het lag bij mij niet aan de tuners en de bigsby.

    Ik had op een gegeven moment ook veel pingende geluiden rond de brug/bigsby. Versterkt hoorde je 't niet, maar het stoorde me wel. Dat kwam door een lage actie. Iets verhoogd, ook al speelde hij heel lekker. Nu geen last meer van.

    Controleer btw regelmatig je strap locks. Hebben de neiging om los te draaien.

    Afstelling vanuit fabriek is Gretsch onwaardig, maar als je daar eenmaal voorbij bent, heb je veel Gretsch voor een acceptabele prijs. De pickups klinken ook serieus indrukwekkend!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top