Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 29 van 29

Discussie: Help me aub?

  1. #21
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    Tja, ik zou zoiets dus nooit verkopen, al is het maar uit respect voor de overledene.

    GOLDMEMBER

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 februari 2009
    Locatie
    Maasland
    Berichten
    805

    Standaard

    Verkopen gaat volgens mij echt zo'n beslissing worden waarvan je later denkt: 'OOOOHH had ik dát nou maar nooit gedaan! STOM!''
    Later zou je willen dat je dat stukje vakmanschap als je eerste gitaar nog in bezit had.

    Maargoed, jouw gitaar, jouw Kak-moment later

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 september 2009
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    412

    Standaard

    Is in elk geval een mooi bovenblad. Zo zie je ze niet veel.
    Hij is in elk geval geen 50 a 60 jaar oud. Antonio Marin is pas in de jaren 70 voor zichzelf begonnen. dus maximaal 40 jaar.

    Ga eens naar een goede muziekwinkel - geen feedback- Maar een winkel waar ze klassieke instrumenten verkopen. Piano,s, vleugels, violen, chellos, harpen etc. Die kunnen daar wel wat zinnigs over zeggen. Probeer duidelijk te krijgen of een officiele taxatie zinvol is. Bij deze instrumenten doorgaans gebruikelijk als de waarde hoog is.
    Bij spaanse gitaren is waarde van veel factoren afhankelijk. bekende bouwer/zoon van. Welke periode, afwerking en materialen. Deze komt in elk geval uit Granada. is al pluspunt. Hoewel de meest bekende meesters toch in Valencia huisde, zoals ik geinformeerd ben.
    Laatst gewijzigd door Fenderfan; 2 april 2010 om 12:58
    Never work with latebloomers, there,s a reason they're late!

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 september 2009
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wildenborg. Bekijk bericht
    Ik had hem op een zolder gevonden van een vriend van mijn vader die overleden was, zijn vrouw vertelde dat hij er desnoods 500 gulden ( 1500-1600 ) voor had betaalt, en ik vroeg of ik hem mocht hebben.
    En dat mocht want zij kon er toch niks mee.
    en zo kom ik eraan
    En dan zet je hem online met een ander lul verhaal ? Dom bezig. Heel gitaarnet weet dat je uit je nek lult.

    Hallo, Ik heb hier een Antonio Marin Calle mariana pineda, 7 Granada. Ik wil hem nu verkopen na 50 jaar speel plezier, het is een antieke gitaar. Rond 1955 ben iknaar Spanje gegaan en heb hem daar gekocht voor 5600$. Hij heeft een zoet, zacht achtige klank. Hij is opgepoetst en heeft nieuw snaren setje. Sorry voor de foto's ik maakte ze met mijn mobiel. Voor meer informatie mail mij naar: JoostWildenborg@live.nlGroetjes Joost.

    http://antiek-kunst.marktplaats.nl/k...qny8sBiSS&fta=
    Laatst gewijzigd door Fenderfan; 2 april 2010 om 13:26
    Never work with latebloomers, there,s a reason they're late!

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 september 2008
    Locatie
    Gelderland
    Berichten
    7.411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fenderfan Bekijk bericht
    En dan zet je hem online met een ander lul verhaal ? Dom bezig. Heel gitaarnet weet dat je uit je nek lult.

    Hallo, Ik heb hier een Antonio Marin Calle mariana pineda, 7 Granada. Ik wil hem nu verkopen na 50 jaar speel plezier, het is een antieke gitaar. Rond 1955 ben iknaar Spanje gegaan en heb hem daar gekocht voor 5600$. Hij heeft een zoet, zacht achtige klank. Hij is opgepoetst en heeft nieuw snaren setje. Sorry voor de foto's ik maakte ze met mijn mobiel. Voor meer informatie mail mij naar: JoostWildenborg@live.nlGroetjes Joost.

    http://antiek-kunst.marktplaats.nl/k...qny8sBiSS&fta=
    Is dit een grap, of.......

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Locatie
    Bedum
    Berichten
    1.519

    Standaard

    Zo....hoe ziek en repectloos ben je dan...
    Oppakken die Wildenborg!
    Ovation Collectors Edition '97, Martin HD-28 & Fishman Matrix Infinity, Simon & Patrick Showcase FM & Fishman Ellipse Matrix Blend, Larrivee OM-03R, Fender Baja Telecaster, Vision & Gerrinez bass, Richwood Irish Bouzouki, Simon & Patrick Vintage Burst Parlor Cedar HG A3.2

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 september 2009
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Is dit een grap, of.......
    Ik ben bang van niet Geert. Geen respect die jeugd van tegenwoordig.
    Kunnen we hem niet van gitaarnet verbannen ?
    Never work with latebloomers, there,s a reason they're late!

  8. #28
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    Dankzij oplettende leden kom je nog eens wat te weten!

    Schandalige actie inderdaad. Wat ik precies ga (en kan) doen weet ik nog niet precies, ik overleg het even in het moderator forum. Dit topic gaat voorlopig even dicht om vervelende reacties te voorkomen. Vragen opmerking gaarne per PM.

    Don Capo

    GOLDMEMBER

  9. #29
    Meester
    Geregistreerd
    7 november 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12.645

    Standaard

    Even een kleine update. Ik heb gebruiker Wildenborg. in ieder geval een permanente ban gegeven. Op oplichters zitten we hier niet te wachten. Schaamteloze actie waar ik echt heel boos om kan worden. Verder kunnen wij (als gitaarnet) weinig doen. Hopelijk trapt niemand in dit grapje.

    GOLDMEMBER

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top