Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 23 van 23
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2010
    Locatie
    Hamme-O.VL.
    Berichten
    327

    Standaard

    Ik geloof best dat jullie allemaal gelijk hebben daarin. De schroeven zijn echter al getest . Die liniaal links kun je gewoon op en neer zetten om de diepte te bregrenzen. Hij gaat er niet dieper mee gaan (heb hiertoe beide uitersten geprobeerd).

    Zo'n el cheapo ding zou ik zeker ook niet willen, maar men budget laat me momenteel geen degelijk toe. Ik heb al men onderdelen net gekocht en er rest me nog genoeg (zak)geld op men rekening om een el cheapo ding te kopen en men gsm abonnement te betalen.

    En als dat klopt wat op die site staat die aaronstonebeat gelinkt heeft dan kan ze gewoon niet dieper... Mijn grote probleem daarmee blijft dan "Waarom er een 12cm liniaal eraan hangen?".

    In de hubo gaan ze me trouwens zien komen... "meneer, waarom hangt er hier een 12cm liniaal aan als dat ding maar 3,5cm zakt?" Niet dat't een domme vraag zou zijn... Maar ik heb daar al eerder de indruk gehad dat ze zich er snel vanaf willen maken.

    Nuja ik zal het toch maar eens doen, je weet nooit.
    Bart || "Simplicity is the ultimate sophistication" -- Leonardo Da Vinci
    In my case: When there's GAS... the only way to Acquire is to Build

  2. #22

    Standaard

    De schaal van de kilometerteller in mijn nissan micra gaat ook tot 180 ofzo

    35 Mm vind ik al best veel voor een bovenfrees. Die dingen draaien gruwelijk hard rond en je wil niet dat een bitje zover uitsteekt dat het kan gaan slingeren; bij tienduizenden toerentallen.

    Met 35 mm kun je een SG uitfrezen. Of een LP als er een top op komt. Als je een bitje met onderlager hebt (en die zaten wel standaard bij mijn frezen), kun je een laatste stukje doen vanaf de achterkant van de body.
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2010
    Locatie
    Hamme-O.VL.
    Berichten
    327

    Standaard

    Daar heb je'n punt... Als ik het langs de ene kant begin en de andere kant afmaak heb ik maar de halve lengte nodig eigenlijk... Eens proberen! Thanks aaron! Vanaf ik dat bitje met lager binnen heb (net een besteld met lager bovenaan) en het stopt met dat irritante sneeuw/vriesweer eens testen en post ik het resultaat!
    Bart || "Simplicity is the ultimate sophistication" -- Leonardo Da Vinci
    In my case: When there's GAS... the only way to Acquire is to Build

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top