Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 47 van 47
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 februari 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    5.762

    Standaard

    Hm, zou het een leuk beginnersgitaartje zijn? Een vriendin van mij hier in Boekarest zou graag gitaar willen leren spelen, maar met een modaal inkomen van 200 euro per maand in Roemenie (en zij zit met 60 uur / week aan een modaal inkomen) is een goede gitaar behoorlijk prijzig. Afstellen is geen probleem, dat kan ik doen. Het gaat om de afwerking / bouw..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    Burny Les Paul Custom | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Art & Lutherie Wild Cherry | Vox Night Train 15 | Roland Cube 10GX | Korg Kross 61

  2. #42

    Standaard

    als de snaren zo hoog liggen als dat ze hier net zeiden dan nee.
    Voor een beginner is het absoluut niet te doen als de snaren te hoog liggen want die hebben bij lange na niet genoeg kracht in hun vingers en als een doorgewinterde gitarist zich al de artriutus moet drukken dan kan je t zelf al na gaan.
    Tenzij jij de hals recht kan krijgen, alles bij kna vijlen en verder zo goed mogelijk af kan stellen voordat zij ermee gaat spelen dan is het geen probleem. verder misschien extra stemmechanieken erbij bestellan als je toch bezig bent
    Epiphone Les Paul Standard plus '07
    Ibanez GAX 70 '03
    Ibanez MC924 '85 Bas
    Marshall JCM 900

  3. #43
    Member
    Geregistreerd
    17 december 2008
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    37

    Standaard

    Gitaar + after market stemmechanieken = prijs van een iets betere gitaar, me dunkt. Ik ben ook bang dat deze gitaar als beginnersgitaar motivatie en enthousiasme grondig de nek om zal draaien. Daarmee wil ik niet zeggen dat het geen goede gitaar is voor het geld, maar dat punt heb ik reeds gemaakt.
    Ik zeg: kijk eens één stapje hoger?

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 mei 2009
    Locatie
    lochem/Gelderland
    Berichten
    355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Twelvebar Bekijk bericht
    Gitaar + after market stemmechanieken = prijs van een iets betere gitaar, me dunkt. Ik ben ook bang dat deze gitaar als beginnersgitaar motivatie en enthousiasme grondig de nek om zal draaien. Daarmee wil ik niet zeggen dat het geen goede gitaar is voor het geld, maar dat punt heb ik reeds gemaakt.
    Ik zeg: kijk eens één stapje hoger?
    Helemaal mee eens. Het wordt zo klooien met teleurstelling als gevolg. Effe sparen.......
    Vederlicht
    handcraft Hopf Tarantella (1971), 12-snaren Eko, Farida D67 Dreadnought, Salvador Cortez CF-120.

  5. #45
    Member
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    95

    Standaard

    Ik heb vorig jaar tijdens het Sziget festivsal in Boedapest een gitaar gekocht in zo'n grote supermarkt aldaar. Ik moest geld opmaken, vandaar. Omgerekend 28 euro, en dat kreng speelt heerlijk. Weliswaar een nylonsnaar, maar toch. Ik heb hem niet eens afgesteld. Ik zag hem wel op internet voor 60 euro staan. Ben even het merk kwijt, sorry.

    In ieder geval kun je voor 50 euro wel een leuke beginnergitaar scoren, als je een beetje uit je doppen kijkt en niet alleen op internet.

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 september 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    162

    Standaard

    Bump!

    Ik ben ook aan het zoeken naar een goedkope gitaar om achter in mijn auto te gooien, helaas is die HB van 38 euro niet meer te verkrijgen, heeft er iemand ervaring met die HB's van rond de 80 euro? Ik neem aan dat de bespeelbaarheid dan wel wat hoger ligt. Andere suggesties zijn welkom
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Als ik iedere keer in m'n broek had gescheten als er wéér eens het einde van de wereld werd voorspeld, dan had ik minstens twee woudreuzen aan toiletpapier langs m'n hol kunnen trekken.

  7. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rene88 Bekijk bericht
    Bump!

    Ik ben ook aan het zoeken naar een goedkope gitaar om achter in mijn auto te gooien, helaas is die HB van 38 euro niet meer te verkrijgen, heeft er iemand ervaring met die HB's van rond de 80 euro? Ik neem aan dat de bespeelbaarheid dan wel wat hoger ligt. Andere suggesties zijn welkom
    De HBCG45 is nog wel te koop voor 44 euro bij Thomann.

    Ik geloof dat ik de laatste HBOM45 heb gekocht

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top