Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 47
  1. #1

    Standaard Wegwerp/brandhout/reis-gitaar: Harley Benton HBOM45?

    Voor mijn aankomende vakantie(s) ben ik op zoek naar een goedkope gitaar. Ik snap dat je voor weinig geld niet veel kwaliteit kunt verwachten, maar hij moet wel enigszins bespeelbaar zijn.
    Het is fijn als ie wat kleiner is dan normaal zodat de kans dat ze moeilijk gaan doen op het vliegveld kleiner wordt.

    Na het speurwerk dat ik op internet het verricht heb ik gezien dat een Baby Taylor eigenlijk één van de weinige kleine gitaren is waar een fatsoenlijk geluid uit komt. Voor de prijs van deze gitaar kan ik echter wel leukere dingen verzinnen om te kopen.

    De gitaar die ik zoek moet een prijs hebben waarbij het niet erg is als hij beschadigd raakt. Nu kwam ik hierop uit:


    http://www.thomann.de/nl/harley_benton_hbom45.htm

    De Harley Benton HBOM45. Kost geen drol. Iemand die zijn mening over deze gitaar met mij wil delen?

  2. #2

    Standaard

    Misschien moet jij de eerste zijn die dit aandurft.
    Mocht het niet bevallen, ik geef er 2 tientjes voor, dan delen we het risico.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.087

    Standaard

    Ik vind het serieus nog een mooi ding om te zien en als je 360 graden view kiest kun je vrij ver inzoomen en lijkt nog redelijk afgewerkt ook. Geen idee of gelamineerd okume een beetje mooi klinkt maar voor €38 kun je best een gokje wagen. Sta nog versteld hoe de producten van HB meevallen, heb hier zo een 5Watt ampje staan die helemaal niet verkeerd klinkt en zelfs nog beter naarmate hij een tijdje zwaar mishandeld is geweest
    In het ergste geval kun je hem altijd nog na afloop van een paar liedjes in een kampvuur gooien.
    Gitaar: €38
    Verbaasde bekkies als dat ding met een achteloos gebaar in het kampvuur verdwijnt: PRICELESS
    Not necessarily stoned..but beautiful...

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 mei 2009
    Locatie
    lochem/Gelderland
    Berichten
    355

    Standaard

    Hoi JKI,
    Hou ons op de hoogte van je avontuur met de Harley Benton. ben toch zeer benieuwd wat je krijgt voor zo'n prijs. Op de foto ziet ie er niet echt slecht uit.
    vederlicht
    handcraft Hopf Tarantella (1971), 12-snaren Eko, Farida D67 Dreadnought, Salvador Cortez CF-120.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Git Aar Bekijk bericht
    Misschien moet jij de eerste zijn die dit aandurft.
    Mocht het niet bevallen, ik geef er 2 tientjes voor, dan delen we het risico.
    Da's een mooi aanbod. Denk dat ik daar maar op in ga!

    Ik ga het gitaartje bestellen. Foto's en ervaringen enzo gooi ik hier wel neer! Ben erg benieuwd.

  6. #6

    Standaard

    voor dat geld kan je je inderdaad geen buil vallen.
    Inderdaad lekker rock &roll om na kumbaja je gitaar tegen de grond kapot te slaan hahaha ik zie de gezichten al voor me
    Epiphone Les Paul Standard plus '07
    Ibanez GAX 70 '03
    Ibanez MC924 '85 Bas
    Marshall JCM 900

  7. #7

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Puerco Bekijk bericht
    Gitaar: €38
    Verbaasde bekkies als dat ding met een achteloos gebaar in het kampvuur verdwijnt: PRICELESS
    Made me lol! Out loud! Hehehe
    "Our hearts together be.."

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Noble Bekijk bericht
    Made me lol! Out loud! Hehehe
    lol = laughing out loud, maar dat terzijde.

    Nog nieuws over deze gitaar?

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 december 2008
    Locatie
    Friesland
    Berichten
    198

    Standaard

    heb je em al? Ben vrij benieuwd..

  10. #10
    Junior Member
    Geregistreerd
    5 december 2009
    Locatie
    Anna Paulowna
    Berichten
    22

    Standaard

    Anders ik wel.
    Is namelijk net een mooi prijsje om in de vrachtwagen mee te nemen zodat ik toch kan oefenen als ik weer eens een nacht moet overstaan.
    Heb namelijk weinig zin elke dag Sammy mee te slepen als ik 's avonds stiekum toch weer thuis kom.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top