Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 14
  1. #1

    Standaard

    Hooj,
    We hadden een live optreden en we hebben het opgenomen vvia de PA met een minidisk We zijn nog maar 4 weken samen dus,... nog evel aant oefenen! maargoed alles reacties zijn welkom

    http://www.angelfire.com/crazy/guita...03-04_Lies.wma

    EINDELIJK! hij doet het :smile:

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Guitarfreak op 2003-04-19 21:45 ]</font>

  2. #2

    Standaard

    Niemand :sad: ?

  3. #3

    Standaard

    ik weet niet wat ik moet zeggen

    3 weken bezig he? Nou ja, het kan slechter :smile:


    (En ik ga geen opbouwende kritiek of adviezen geven, dat mogen anderen doen)

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juni 2002
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs
    Berichten
    8.611

    Standaard

    nou uh jip....mijn commentaar had je al

  5. #5

    Standaard

    Kweetut was ik wel blij over eerlijk gezegt :wink: Maar kben al blij dat iemand zijn mening WIL geven,...

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.265

    Standaard

    Welkom bij Windows Media-service voor het overzetten van persoonlijke licenties.
    U bent op deze pagina terechtgekomen omdat u hebt geprobeerd met gekopieerde inhoud van cd's:

    De inhoud op een computer- of besturingssysteem dat is bijgewerkt te herstellen, of
    Bestaande inhoud op een andere computer te gebruiken.


    OPMERKING
    Als u een besturingssysteem opnieuw installeert of een nieuw besturingssysteem op een computer installeert waarop u licenties hebt onderhouden, wordt deze computer als nieuwe, unieke computer beschouwd wanneer u licenties overzet. Als u het besturingssysteem bijwerkt, wordt de identiteit van de computer echter niet gewijzigd.

    Onrechtmatig gebruik van de inhoud is verboden en strafbaar en zal met alle beschikbare juridische middelen worden bestreden.

    Klik op de bovenstaande koppeling als u de pagina met ons beleid wilt lezen. Als u nu licenties wilt overzetten, klikt u op de knop Licenties overzetten. Anders klikt u op Annuleren.


  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 februari 2002
    Locatie
    delft
    Berichten
    10.265

    Standaard

    ik mag dus niet luisteren van mijnheer Gates :sad:

  8. #8
    Member
    Geregistreerd
    16 februari 2003
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    82

    Standaard

    werkt bij mij ook niet helemaal...

  9. #9

    Standaard

    Hehe, ja de melding kreeg ik ook. Was al bang dat ik de BSA/BUMA/BREIN en weetikveelwienogmeer op mijn dak zou krijgen pomdat ik naar die herrie van guitarfreak luister.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2001
    Locatie
    Genk, België
    Berichten
    1.948

    Standaard

    guitarfreak: schakel bij windows media player, onder opties, muziek kopiëren, "muziek tegen kopiëren beveiligen", uit. upload da liedje opnieuw van je minidisk

    of haal deze mp3 convertor voor media player af: http://users.pandora.be/Burhan/media...VDMP3XPack.exe
    serial zie privé berichten!

    <font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: lupoloco op 2003-04-19 17:50 ]</font>

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top