Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 april 2009
    Locatie
    rijkevorsel city hellgium
    Berichten
    965

    Standaard charvel san dimas info please

    zijn er hier mensen (of andere levensvormen ) die mij hun ervaringen met de charvel san dimas kunnen/willen vertellen....
    ik heb er al wat over opgezocht maar ik kan hier in belgie tot nu toe geen winkel vinden om eens te testen....
    ik ben op de charvel site tegen de san dimas yellow flame gevallen (waarschijnlijk niet iedereen zijn ding maar ik vind de looks super), die zou in een beperkte oplage van 100 stuk worden verkocht....
    de specs lijken me best wel okay maar er is nogal moeilijk aan te komen denk ik....
    ik heb intussen een schecter hellraiser, een fender deluxe strat en een mexicaanse tele in mijn bescheiden collectie en nu is het de beurt aan een leuke superstrat, en deze lijkt mij echt een prima plankje...


    op de site van thomann is hij te bestellen maar ik heb eigenlijk nul komma nul ervaring met zoiets te bestellen over het internet....

    dus elke info hierover zal ten zeerste gewaardeerd worden...

    grtz d

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2004
    Locatie
    Ramsel
    Berichten
    434

    Standaard

    Op gearspot staat er eentje te koop.
    http://www.gearspot.be/forum/gear-in...topic3707.html

    Zelf heb ik geen ervaringen met deze gitaar en vind ik ze verschrikkelijk lelijk Maar daar heb jij niks aan...
    Het liep niet met de meisjes dus leerde ik gitaar
    Een hele slechte keuze want die mythe is niet waar
    Stoomboot - Groupies

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    staan genoeg yellow flames op ebay, ik vind de "normale" paints wat mooier maar ieder ziijn smaak
    http://cgi.ebay.com/New-Charvel-San-...item48391f3e38

    leuke gitaren met goede hardware (wel een chinese OFR ipv een schaller OFR)
    de neck is naar mijn smaak wat te dun maar ik hou dan ook van boomstammen, ik heb een originele san dimas charvel (jaren 80) en een san dimas 2 charvel en die heeft ook al zo'n nekkie dus het is redelijk authentiek
    life sucks and then you die

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 maart 2008
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rutger Molenberghs Bekijk bericht
    Op gearspot staat er eentje te koop.
    http://www.gearspot.be/forum/gear-in...topic3707.html

    Zelf heb ik geen ervaringen met deze gitaar en vind ik ze verschrikkelijk lelijk Maar daar heb jij niks aan...
    Die blanke nek met zwarte tuners, prachtig juist! Nu heb ik meer met de Charvel Tele dan met de Strat, dat wel.

  5. #5

    Standaard

    Helaas heb ik er nog geen uitgeprobeerd maar ze zien er onwijs vet uit IMO. Bij TAGS in Enschede hebben ze die wel maar specifiek die flame weet ik niet.
    " Great minds think alike"

  6. #6

    Standaard

    Ik heb een Charvel Telecaster San Dimas. Nou niet echt een brute gitaar die jij zoekt, maar ik kan je in ieder geval vertellen dat die gasten prima kunnen bouwen, alles netjes afgewerkt, en een hals als een droom.
    Ik heb nog twee Charvels, een Model 4 en een Model 2, maar die komen uit Japan, uit de jaren 80. Ook perfekte gitaren.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

  7. #7

    Standaard

    Is gewoon een super gitaar. De Duncans die je verwacht....Floyd.....SUPERRRRRRRR neck.....strap locks...gigbag......Kun je je geen buil aan vallen..als je tenminste van 80's/shred houdt.........



    ;-)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deefke666 Bekijk bericht
    zijn er hier mensen (of andere levensvormen ) die mij hun ervaringen met de charvel san dimas kunnen/willen vertellen....
    ik heb er al wat over opgezocht maar ik kan hier in belgie tot nu toe geen winkel vinden om eens te testen....
    ik ben op de charvel site tegen de san dimas yellow flame gevallen (waarschijnlijk niet iedereen zijn ding maar ik vind de looks super), die zou in een beperkte oplage van 100 stuk worden verkocht....
    de specs lijken me best wel okay maar er is nogal moeilijk aan te komen denk ik....
    ik heb intussen een schecter hellraiser, een fender deluxe strat en een mexicaanse tele in mijn bescheiden collectie en nu is het de beurt aan een leuke superstrat, en deze lijkt mij echt een prima plankje...


    op de site van thomann is hij te bestellen maar ik heb eigenlijk nul komma nul ervaring met zoiets te bestellen over het internet....

    dus elke info hierover zal ten zeerste gewaardeerd worden...

    grtz d

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 april 2009
    Locatie
    rijkevorsel city hellgium
    Berichten
    965

    Standaard

    zijn die san dimas gitaren van kwaliteit zo een beetje vergelijkbaar met jackson, ltd enz in diezelfde prijsklasse....?

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    nee ze zijn iets beter, in die prijsklasse krijg je eigenlijk alleen koreaans en japans spul en geen usa gitaar wat dit natuurlijk wel is (nu heeft kwaliteit hier verder weinig mee te maken maar toevallig zijn het gewoon goede gitaren )
    life sucks and then you die

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top