Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 95

Discussie: Lowlands 2010!

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2005
    Berichten
    555

    Standaard

    hoe zit het met die CJP kaarten?

    Ik heb aan iemand gevraagd of ik haar CJP kaart kon gebruiken om een kaartje te kopen.
    Maar moet ik die pas dan ook meenemen naar Lowlands zelf? Of is het alleen nodig om een kaartje te kopen??

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    Eigenlijk belachelijk dat je tegenwoordig al kaarten moet kopen voordat je überhaupt weet wie er zal spelen, we hebben het niet over kwartjes...

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2005
    Locatie
    A, A
    Berichten
    1.733

    Standaard

    Ik geloof niet dat je dan een CJP mee hoeft te nemen, maar 100% zeker ben ik niet! Mail anders even naar Lowlands zelf.
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 augustus 2008
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    796

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arts Bekijk bericht
    hoe zit het met die CJP kaarten?

    Ik heb aan iemand gevraagd of ik haar CJP kaart kon gebruiken om een kaartje te kopen.
    Maar moet ik die pas dan ook meenemen naar Lowlands zelf? Of is het alleen nodig om een kaartje te kopen??
    ik heb me laten vertellen dat je alleen puur persoonlijk met je eigen kaart een kaartje met korting kan kopen, dus met iemand anders zijn kaart gaat denk ik niet lukken, maar weet ik niet zeker.

    Een vriend van me is begin van de middag CJP-lid geworden, zo snel mogelijk zijn lidnummer opgevraagd, en zo alsnog via CJP een kaartje kunnen kopen.

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tim.. Bekijk bericht
    ik heb me laten vertellen dat je alleen puur persoonlijk met je eigen kaart een kaartje met korting kan kopen, dus met iemand anders zijn kaart gaat denk ik niet lukken, maar weet ik niet zeker.

    Een vriend van me is begin van de middag CJP-lid geworden, zo snel mogelijk zijn lidnummer opgevraagd, en zo alsnog via CJP een kaartje kunnen kopen.
    Volgens mij heb je alleen je kaartnummer nodig. Weet niet zeker, ben 't alweer vergeten.

  6. #26

    Standaard

    ik heb kaartjens, ende ik gaat!

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juli 2006
    Locatie
    Schoorl/NH
    Berichten
    485

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rapid_Razor_Bob

    UPDATE: inmiddels zijn ook alle CJP-kaarten uitverkocht #LL10
    http://twitter.com/Rapid_Razor_Bob

    Erg blij dat ik dit jaar snel een besluit heb genomen (mede dankzij de komst van Blink naar LL). Wel absurd dat het na iets meer dan een week al is uitverkocht

  8. #28
    Banned
    Geregistreerd
    24 mei 2005
    Locatie
    GOURANGA!
    Berichten
    13.022

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Eigenlijk belachelijk dat je tegenwoordig al kaarten moet kopen voordat je überhaupt weet wie er zal spelen, we hebben het niet over kwartjes...
    Als ze nou gewoon, net als bij andere (buitenlandse) festivals, die kaarten eens op naam gaan zetten, dan heb je dat gezeik niet zo gauw. Een deel wordt door zwarthandelaren opgekocht, een groot deel door mensen die helemaal niet zeker weten of ze wel willen en hun kaartje later weer via de site (of een andere site die kaartjes inruild/doorverkoopt) weer verkopen of schaamteloos via marktplaats. Het verkoopt echt niet zo snel uit als mensen weten dat ze aan hun kaartje vastzitten zoals nu het geval is. Ik heb dan wel een kaartje, maar ik vind het ook een beetje treurig. Normaal gaan we altijd met een grote groep van een man of 15, maar ja, nu niet, want niet iedereen had de poen klaar liggen of had er al over nagedacht of wat dan ook. Jammer hoor.

  9. #29

    Standaard

    het is afwachte welke namen er allemaal gaan komen... Ik heb goede hoop op een mooie line-up! Kaartje is in ieder geval binnen... valt de line up tegen dan verkoop ik m gewoon

  10. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rockandrolling Bekijk bericht
    het is afwachte welke namen er allemaal gaan komen... Ik heb goede hoop op een mooie line-up! Kaartje is in ieder geval binnen... valt de line up tegen dan verkoop ik m gewoon
    Je gaat gewoon. Punt!....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ponyboy
    Wat is een GAS list en waar vind ik die?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top